Чи можна повернути шапку, якщо бирку з виробу зняв сам продавець?
Я придбала дитині комплект шапку з шарфом. З магазину він вирішив піти в новій шапці, продавець відірвала бирку і віддала нам товар без бирки. Дійшовши до машини виявилось, що шапка не підходить за розміром, тобто вона постійно сповзає на очі, її потрібно поправляти, що доставляє незручність, в магазині цього визначити не вдалося. Ми відразу ж переодягнули стару шапку, і аернулі товар, але прийняти у нас його відмовилися, пославшись на те, що товар без бирки і ношений. Але ж бирку відірвала продавець і навіть не поклала її в пакет разом з чеком, а просто викинула. Чи можу я розраховувати на прийом товару назад? спасибі.
Ганна
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Анна. На жаль, подібна ситуації досить поширена і продавці навмисно пропонують покупцям піти "в обновках", при цьому знімаючи бирки і тим самим порушуючи його товарний вигляд. Вам необхідно було поміряти шапку вдома і після цього знімати бирку. Але в даному випадку повернути товар ви не можете, так як дійсно він уже був надітий.
Додаткові матеріали:
Як довести, що нестача товару з'явився до передачі його покупцеві?Чому продавець не змінює телефон, а вимагає проведення експертизи?Чи може продавець відмовити покупцеві в гарантійному обслуговуванні взуття?Що робити якщо продавець відмовився прийняти товар на експертизу?Повернення коштів за товар, з закінчується строком придатності