Захист прав споживача стосовно служби таксі в судовому порядку

Претензія до сервісу таксі.
Опис ситуації.
На 9.0012.06 було замовлено таксі, щоб їхати з Москви в Область (замовлення було зроблено більше ніж за добу).
У призначений час машина не прийшла. При зверненні на пульт таксі оператор пояснила, що з машиною трапилася аварія, водій буде міняти колесо і з'явиться не раніше ніж через 40 хвилин. Я попросила заміну. Оператор повідомила яка машина прийде на заміну, і час очікування. У призначений вреям машина непрішла. При зверненні напульт оператор повідомив, що машина під'їжджає і водій зв'яжеться зі мною буквально через хвилину.
10 хвилин потому, я знову звернулася на пульт. З'ясувалося, що водій приїхав за адресою а потім через те, що їхати потрібно було в подмосковье, розвернувся і поїхав. Після цього на пульті знайшли іншу машину, яка приїхала і виконала замовлення. Загальна затримка склала годину.
Питання: як правильно скласти претензію в цьому випадку?
Яка організація є умовно "вищестоящої " з питання захисту прав споживачів у цьому випадку (фірма таксі розташована в Москві)?

Відповідь юриста:

Привіт претензія пишеться в довільній (простий) формі, при її складанні необхідно вказати такі реквізити:
1. Адресат претензії. Необхідно вказати повне найменування організації та її юридичну адресу.
2. Повна інформація про заявника: прізвище, ім'я, по батькові, домашня адреса, телефон.
3. Детально, але чітко і лаконічно викласти суть претензії і сформулювати висунуті вимоги.
4. Вказати посилання на законодавчі акти.
5. Вказати свої наміри в разі відмови компанії задовольнити висунуті вимоги добровільно.
6. Вказати дату складання претензії і засвідчити її своїм підписом (підписом представника).
7. Привести перелік доданих документів.

Претензію необхідно складати в кількості двох екземплярів: один з яких направити адресату, а другий, з відміткою про отримання претензії, залишити собі в якості підтвердження отримання претензії організацією.

Якщо дії компанії заподіяли вам збитки, то після направлення претензії ви можете звернутися до суду. Справи про захист прав споживачів не обкладаються митом.

 

Додаткові матеріали:

  • Як правильно скласти позовну заяву проти ЖБК в суд?
  • Як скласти грамотну претензію до роботодавця про стягнення грошової суми?
  • Як скласти претензію до банку, який висунув вимоги про погашення кредиту?
  • Як вирішити питання з неякісним зубним протезом не звертаючись до суду?
  • Претензія на повернення

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ