Права продавця при вимозі покупця про повернення коштів
У нашому салоні жінка придбала виставковий зразок стелажа в розмірі 3600руб.Она була попереджена що ціна зі скаідкой тільки наа витавочний зразок. Після доставки вони робили самостійно підйом на поверх. Вантажника вони залучали свого, від наших послуг відмовилися. При підйомі вони його кілька разів упустили-тепер вони говорять що товар не належної якості і просять повернути їм гроші. З нашого боку було запропоновано усунути недоліки безкоштовно (хоча вина не наша) або запропонували замовити новий, але вже без знижки, вона вимагає повернення грошей. У договорі кауплі-продажу є такі пункти: 7.5.Товар придбаний з виставки (виставковий зразок) оглядається покупцем в салоні, тому надалі претензії до зовнішнього вигляду на адресу продавця не прінімаются.7.3. Якщо підйом, складання меблів здійснюється Покупцем самостійно, без залучення сил Продавця, претензії на адресу Продавця по якості не приймаються, за винятком випадків виробничого дефекту, виявленого до моменту збирання.
З умовами договору ознайомлений (а) та згоден (а) і підпис покупця.
Як правильно нам вчинити в такій ситуації?
Вона збирається в суд.
Спасибі.
Відповідь юриста:
Привіт, в даному випадку, якщо у виставкового зразка були якісь недоліки, про які ви, як продавець, промовчали і не попередили покупця, то вимоги цілком обгрунтовані. Також ви не вказуєте чи була проведена експертиза на наявність у товару заводського браку? Якщо ви впевнені у своїй правоті, то спрямований у суд позов ще не говорить про рішення суду на користь покупця. Ви можете записатися на консультацію до нашого юриста, який допоможе вам розібратися в ситуації, що склалася після ознайомлення з усіма фактами і документами, що мають безпосереднє відношення до справи.
Додаткові матеріали:
Права продавця при вимозі покупця про повернення коштівПретензія на поверненняПретензія по якостіПретензія на товарПовернення одягу в магазин