Чи потрібно оплачувати виїзд майстра при гарантійному ремонті.
Добрий день. Виник гострий питання. Наша організація придбала у організації в Москві друкарський верстат. У договорі чітко прописано гарантійне обслуговування в теч 6 міс. Після 2 міс спроб запуску табору виникли проблеми з неполадками. Звернулися в цю компанію за гарантійним обслуговуванням та ремонтом. Вони нам виставляють рахунок на переїзд наладчика в нашу організацію. В рахунок включили транспортні витрати, а також добові та ПДВ. Цікавить таке питання по трудовому кодексу хіба наша компанія оплачує відрядження на поїздку!
Наталя
Відповідь юриста:
Привіт, Наталія. Згідно п.1 стаття 29 Закону РФ від 23 листопада 2009 року № 2300-1 «Про захист прав споживачів» усуненні недоліків здійснюється безоплатно.
Це означає що, проїзд працівників виконавця до місця надання послуг (виконання робіт) відбувається безоплатно.
Вам слід, зверніться з письмовою претензією (в 2-х примірниках, на вашому повинен бути номер вхідного документа) до виконавця гарантійних робіт.
У разі отримання від виконавця негативної відповіді або неотримання його взагалі звертайтеся до суду. Також за несвоєчасне усунення недоліків Ви можете зажадати відшкодування збитків заподіяних несправностями верстата, а також упущену вигоду, за час простою виробництва.
Наші юристи допоможуть Вам захистити ваші права, стягнути завдані збитки, спричинені необгрунтованими вимогами.
Додаткові матеріали:
Фірма не бажає усувати власні недоліки при вимірі вікон: що робити?Як зажадати від виконавця курсової роботи виправлення помилок?Як повернути передоплату за водійські курси якщо передумав їх відвідувати?Як стягнути кошти за договором купівлі-продажу меблів?Заяву до суду на ЖКГ