В який суд необхідно направити позовну заяву про стягнення грошових коштів за товар неналежної якості?
Куплений мною 8.12.2009 р. в інтернет-магазині «С телефон Samsung Jet S8000 в липні перестав видавати нормальний звуковий сигнал в головну гарнітуру. При цьому гарнітура нормально працює з іншими телефонами і ноутбуками. Здача в сервіс в авторизований Самсунгом сервісний центр "Аз" 8 липня позитивних результатів не принесла, несправність не була усунена (Акт № АМ312995 від 31.07.2010) і 31 липня я забрав телефон після майже тритижневої ремонту та отнеc в «С), де купував його. З 31 серпня по даний час він знаходиться там, тому що несправність не усунена досі - зі слів співробітника ТОВ «Алвер» є підстави вважати, що це негарантійний випадок. Всі акти та квитанції про покупку і здачі в ремонт маються на оригіналах. Таким чином, з 31 липня включно по справжній день, тобто понад 45 днів, я не можу отримати ні відремонтований телефон, ні його заміну.
Через 45 днів з моменту здачі, тобто 15 жовтня, я написав претензію про повернення грошей і особисто доставив її в «С, про що є відмітка їх співробітника на другий копії (скан її прикладений). Замінювати цю модель на аналогічну я вже не хочу, оскільки у світлі цієї ситуації втратив довіру до виробника.
Протягом 10 днів, відведених для офіційної відповіді, я не отримав відповіді від продавця.
Я вважаю, що продавець зобов'язаний повернути мені суму, тому що:
1) відповідно до п.1 ст. 18 Закону про захист прав споживача я не можу використовувати куплений товар вже більше 30 днів протягом гарантійного терміну;
2) відповідно до п.1 ст. 20 Закону про захист прав споживача термін усунення недоліків товару не може перевищувати сорок п'ять днів, а з моменту здачі в ремонт 31 серпня минулого вже майже два місяці.
Які подальші дії мені найкраще зробити для повернення витраченої на покупку суми? Якщо подавати позовну заяву до суду, то де краще всього територіально це робити? Я прописаний в м. Корольов Московської області, продавець «СалонСвязі.RU» (ТОВ «Алвер») територіально знаходиться в районі метро «Південно-Західна».
Андрій Петров
Відповідь юриста:
Привіт Андрій. Відповідно до п. 2 ст. 17 Закону про захист прав споживачів позови про захист прав споживачів можуть бути пред'явлені за вибором позивача до суду за місцем:
знаходження організації, а якщо відповідачем є індивідуальний підприємець, - його проживання;
проживання або перебування позивача;
укладення або виконання договору.
Якщо позов до організації випливає з діяльності її філії або представництва, він може бути пред'явлений до суду за місцем знаходження її філії або представництва
Споживачі за позовами, пов'язаними з порушенням їх прав від сплати державного мита звільняються. До того ж ви вам необхідно включити в позов вимоги про сплату неустойки в розмірі 3% за те, що товар не відремонтовано в строк.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо замість експертизи телефон відправили в ремонт без згоди і п ...Що робити, якщо після пред'явлення претензії компанія не відповіла?Як повернути мобільний телефон, якщо він в гарантійному ремонті вже 4-й раз ...Як скласти позовну заяву щодо захисту прав споживача?Термін діагностики товару при пред'явленні вимоги про усунення недоліків т ...