Що робити, якщо після пред'явлення претензії компанія не відповіла?
Права споживачів. Мною був куплений диван і протягом гарантійного терміну мені двічі доводилося здавати його на гарантійне обслуговування. В останній раз диван був мені Досталь з пошкодженням обшивки. Мною була складена претензія в якій я вимагала повного повернення коштів витрачених мною на покупку дивана. Крім того спираючись на статтю 24 закону РФ "Про захист прав споживачів" я вимагала виплатити різницю у вартості товару на день укладення договору і на день повернення грошей. Після закінчення 10 днів відповіді на мою претензію я не отримала. Хочу звернутися до суду за захистом моїх прав споживача
Айгуль Рішатовна Рискужіна
Відповідь юриста:
Привіт Айгуль Рішатовна. Ваші дії вірні. Якщо продавець не відповів на вашу претензію, складайте позовну заяву про компенсацію в суд. Позовна заява про стягнення грошових коштів повинно містити наступну інформацію:
- Найменування суду;
- Прізвище, ім'я, по батькові позивача, його місце проживання, а також прізвище, ім'я, по батькові представника і його місце проживання, якщо позовна заява подається до суду представником;
- Повне найменування організації - відповідача, місце її розташування;
- Суть порушення прав і законних інтересів заявника та його клопотання;
- Підстави для пред'явлення вимог позивача, і докази цих підстав;
- Відомості про досудових розглядах (пред'явлення претензії);
- Перелік доданих до позовної заяви документів (копії чеків), їх копії;
- Копії позовної заяви за кількістю відповідачів і третіх осіб;
- Підпис позивача або його представника.
Наші юристи допоможуть вам у складанні позовної заяви і включать вартість послуг в позов.
Додаткові матеріали:
Як змусити кур'єра відшкодувати вартість втраченого товару?Складання позовної заяви про стягнення з подружжя грошових коштів по кредит ...Як скласти позовну заяву про стягнення грошових коштів?Що робити якщо продавець не виконав зобов'язання за договором?Як скласти позовну заявлленіе у зв'язку з невиплатою грошових коштів за за ...