Захист прав споживача при зникненні компанії, що надає послуги

Добрий день!
Зіткнулася з великою проблемою в обслуговуванні ТОВ "Група компаній".
А ситуація наступна: 05 грудня 2009 року були встановлені 5 штук міжкімнатних дверей в квартирі. (Був складений договір, з гарантійним терміном на деталі і установку - 1 рік)
* Далі по подію декількох місяців - встановлені двері (шпон) - підсіли. Двері не закриваються - ВСЕ 5 дверей! У результаті відбувається дряпання шпони і деформація поверхні. З кожним днем все гірше і гірше. Згідно договору, гарантійний термін дверей і установки - 1 рік з моменту встановлення (акта приймання), тому 23 липня 2010 з за деформації і неполадок в закриванні дверей я звернулася в компанію Столичні Двері для сервісу і усунення даної проблеми.
Однак я зіткнулася з байдужістю і небажанням надавати дану послугу за договором (кидаються трубки з відповіддю, що вам зателефонують або взагалі без відповіді?))) - Вже пройшло більше 2-х місяців, а двері деформуються все більше і більше з кожним днем. Сьогодні я дозвонілаксь до юриста компанії і страшенно здивувалася (просто опинилася в шоці), почувши, що вони взагалі не та фірма, мій номер договору знайти не можуть, хоча у відділі рекламацій мій номер договору знайшли з самого початку), стара фірма зникла в невідомому напрямку (сказати не можуть де вона) і взагалі надавати гарантійне усунення проблем з моїми дверима не зобов'язані! Якщо і знайдуть можливості вставити мене між своїми клієнтами, і то не раніше, ніж через місяць і ТО ЗА ГРОШІ, але ЩО Б Я ЗНАЛА - договір недійсний - ЕТА ІНША ФІРМА, А ВОНИ ПОСЛУГИ НЕ НАДАЮТЬ (НІ РЕСУРСІВ?)

Будь ласка, допоможіть, як мені далі бути? Звертатися нікуди?

Заздалегідь спасибі за відповідь
КСЕНІЯ

Відповідь юриста:

Шановна Ксенія, за участю грамотного юриста нерозв'язних проблем немає. Вам необхідно звернутися в комітет по захисту прав споживачів при адміністрації Вашого муніципального освіти зі скаргою в письмовому вигляді. До неї бажано додати письмову відмову в розгляді Вашої скарги від тієї компанії, куди ви зверталися. Також як варіант. ви можете звернутися до виробника Ваших дверей - залежно від того, в якій формі була оформлена ваша гарантія на товар. Однак вірно юридично грамотно скласти подібний документ самостійно практично неможливо, тому рекомендуємо вам звернутися до наших фахівців в області захисту прав споживачів, які із задоволенням допоможуть Вам з вирішенням вашої проблеми.

 

Додаткові матеріали:

  • У яку сторону повинна відкривати вхідні двері в квартиру?
  • Що робити якщо при установці дверей проявився недолік, який працівники не у ...
  • Порядок досудового врегулювання спору з інтернет-провайдером
  • Що робити якщо шафа-купе не встановили в обіцяний день?
  • На що можуть розраховувати замовники при неякісно виконану роботу?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ