Чи правий продавець відмовляючи покупцеві в поверненні коштів?
Добрий вечір! я в липні місяці на офіційному сайті ТОВ "Підприємство НИКС " придбав Комплектуюч для зборки комп'ютера. На їх сайті потрібно виброть основну деталь (я вибрав материнську плату) а потім там на сайті вискакує віконце з написом сумісні з цією платою пам'ять там я вибрав оперативну пам'ять і все зробив замовлення з доставкою мені все привезли я оплатив зібрав але компьтер працює з перебоями віддавав на діагносіку але ні хто не міг виразно про, яснити причину. Привіз до них в сервісний центр і вони мені оповідь що та оперативну пам'ять що я у них куплені не прдходіт до цієї материнки а оскільки я купив цю пам'ять чотири місяці тому то назад вони її не візьмуть вони її перевірили вона робоча а то що вона не підходити до цієї мамі це просто я не так їх зрозумів раземи підходять але разом не будуть працювати так підкажіть як поступити адже я купив нову оперативну пам'ять плюс оплатив заново розборки комп'ютера а інакше вони його не брали на діагностику і стара пам'ять лежіь без руху а вона не дешовим
Олег
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Олег. На жаль, в даному випадку вам необхідно було уточнити сумісність зазначених вами деталей. Продавець в ситуації, що склалася прав. Запишіться на консультацію до нашого юристу, і ми відповімо на всі ваші запитання після уточнення всіх нюансів справи.
Додаткові матеріали:
Що робити покупцеві, якщо продавець відмовляється обміняти або повернути гр ...Як повернути гроші за неякісну деталь, якщо продавець відмовився виконати ц ...Що робити при неякісному ремонті ноутбука і змусити центр виконати роботу д ...Чи повинен покупець оплачувати доставку неякісного товару?Чи повинен сервісний центр провести повторний ремонт відеокамери?