Повернення грошей за авіаквитки після неодноразового перенесення рейсу

Здраствуйте, я купила авіаквиток своїй мамі з Адлера до Москви у компанії Скайекспресс, виліт планувався на 11:45 увечері напередодні прийшло від них лист, виліт відкладався на 21:45 того ж дня або пропонувалося відмовитися від рейсу, ми вирішили летіти ввечері, вранці рейс перенесли на ще більш пізній час, я подзвонила їм і відмовилася від квитка (дзвінки вони записують), мама взяла квиток на рейс іншої компанії, і зробила на електронному квитку в аеропорту Сочі відмітку про відміну рейсу, підписав представник компанії, вона вже прилетіла до Москву коли прийшов знову лист від Скайекспресс про ще один перенесенні польоту, я їм подзвонила і запитала чому мені приходять листи, коли я вдень відмовилася від польоту, вони сказали що розсилка автоматична і гроші зараховані на особистий рахунок і я зможу сама їх перевести на який- небудь рахунок, я дуже давно реєструвалася і не пам'ятаю пароль на вхід в особистий кабінет, я запитала можуть вони сам перевести гроші якщо я рахунок їм скажу, вони відповіли що немає і сказали щоб ми підійшли до каси в аеропорті або в каси на Київському вокзалі, ми поїхали в каси на вокзал, там нам сказали що треба заповнити папір, знайти представника і вже потім отримати гроші, все це обумовлено договором, але наскільки вони мали рацію відправляючи нас в каси за грошима і взагалі моїй мамі 60 років, жінка повинна була всю ніч провести в аеропорту? справа не в грошах, а в принципі. Які мої шанси в подібному судовому розгляді і є сенс з ними судиться, просто це не перший випадок, раніше теж були подібного роду інциденти, це рейс 18 липня 2011р., Я думаю що таких постраждалих багато, там були спарені рейси 1819 липня, то відкладався рейс, то нібито в Домодєдово сідав?

Відповідь юриста:

Привіт наданої вами інформації недостатньо для кваліфікованого ради в ситуації, що склалася, ви можете записатися на консультацію до нашого юриста, який допоможе вам розібратися в ситуації, що склалася після ознайомлення з усіма документами, що мають безпосереднє відношення до справи, зокрема з договором про надання послуг.

 

Додаткові матеріали:

  • Позовна заява про відшкодування збитків і вартості авіаквитка
  • Відшкодування авіакомпанією шкоди, заподіяної скасуванням рейсу
  • Компенсація збитку при скасуванні авіаперевізником рейсу
  • Стягнення компенсації за квитки з авіаперевізника в претензійному порядку
  • Повернення коштів за квиток на авіа рейс, який відбувся раніше обумовленого ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ