Повернути надміру сплачені грошові кошти за товар
При купівлі товару в магазині І Парнас Санкт-Петербург на касі була здійснена ошібка.Товар знаходився на такелажної візку, касир один і той же товар пробив двічі і відповідно взяв з мене суму на 900 руб більше ніж реальна вартість моєї покупкі.От каси, які не знімаючи товар з візка, я пройшла до відділу оформлення доставки, стоячи в черзі я подивилася чек і виявила що мене обсчіталі.Обратілась до відділу сервісу з проханням повернути деньгі.Мне відмовили пославшись на те що з моменту покупки пройшло більше 30хв і тепер служба охорони має переглянути відеозапісь.Сказалі що за правилами магазину вони можуть розглянути мою заявку на протязі 7 дней.Інцідент стався 260911 о 1503 заяву у мене взяли близько 1540.С 0310 я дзвоню в магазин, бажаючи отримати рішення з мого питання, але у відповідь кажуть "вам подзвонять", "вам не відмовляють, але рішення ще не прийнято".
В обставинах, що склалися я вважаю, що мене обікрали, а затягуючи з розглядом моїх вимог має місце спроба шахрайства
Хотілося б знати алгоритм моїх дій відповідно до закону Зарание Спасибо !!!
Відповідь юриста:
Привіт, якщо кошти не будуть повернуті вам протягом 10 днів, то ви можете звернутися до суду для їх стягнення. Наданої вами інформації недостатньо для кваліфікованого ради в ситуації, що склалася, ви можете записатися на консультацію до нашого юриста, який допоможе вам розібратися в ситуації, що склалася після ознайомлення з усіма фактами, що мають безпосереднє відношення до справи.
Додаткові матеріали:
Повернення грошових коштів покупцю - юридичній особіШахрайські дії продавця товару та звернення в прокуратуХто повинен компенсувати недостачу товару в магазині і вкрадений товар?Як повернути кошти за дитячу коляску після відмови в задоволенні претензії?Доставка товару неналежної якості та його проблема його заміни