Як повернути кошти за дитячу коляску після відмови в задоволенні претензії?
Здрастуйте!! Допоможіть будь ласка, нижче витяг з претензії. Інтернет-магазин вперто не хоче повертати гроші. Я інвалід дитинства по опорно-руховому апарату і не маю можливості виносити дитину на руках на вулицю. Грошей на нову коляску теж немає, ЩО МЕНІ РОБИТИ???
«01_» марта_ 2011_ р. в Інтернет - магазині, з каталогу на сервері був придбаний Товар (далі - «Товар») _________________________________________________________________________
_Коляска Дитяча Chipolino CANDY (Bimbo), арт.KKBlpink___________________________,
найменування товару, марка, модель, артикул
Замовлення від ______ 25.02.2011__ № ____________, за _пять тисяч семьсот_ рублів (сума прописом).
Гарантійний термін на Товар, встановлений Виробником складає __ 6_месяцев__ і закінчується «_01__» сентября_ 2011_г.
Христина
Відповідь юриста:
Привіт, Христина. Наданої вами інформації недостатньо для кваліфікованого ради в ситуації, що склалася, ви можете записатися на консультацію до нашого юриста, який допоможе вам розібратися в ситуації, що склалася після ознайомлення з усіма документами, що мають безпосереднє відношення до справи.
Додаткові матеріали:
Чи можна повернути в магазин дитячу коляску, якщо знайшов дешевше?Хто повинен доставляти телевізор для проведення експертизи при його поверне ...Що робити якщо продавець відмовляє в гарантійному ремонті?Хто повинен компенсувати недостачу товару в магазині і вкрадений товар?Проведення незалежної експертизи якості товару за рахунок покупця