Відмова майстра сервісного центру приїхати в другій половині дня
Добрий вечір! 300911 мною була придбана пральна машина марки ardo TLN 125 LW в інтернет магазині ТОВ П, яка зламалася 011011. Оскільки це був вихідний день, в сервісний центр Ардо звернулася в понеділок 031110 щоб викликати майстра і зафіксувати поломку. Пояснила що в зв'язку з графіком роботи можу зустріти майстра в другій половині дня, мені оформили виклик на четвер 061011. 051011 в 20-30 зателефонував майстер і повідомив що графік відвідування він становить сам і може прийти тільки в першій половині дня, запропонував зателефонувати в сервісний центр і зробити замовлення на інший день. Це було зроблено, оформлена заявка на 101011 з 14-00. У першій половині дня зателефонував майстер і повідомив що може прийти тільки вранці і якщо мене щось не влаштовує дзвонити директору. Директор мені повідомив що в тому що не спадає майстер винна сама, тому що набрехала що живу в Москві і вказала метро Вихіно, а насправді живу в Люберцях, хоч юридично Жулебіно є Москвою, але розташоване за МКАД і вони цей район не обслуговують (мою адресу Жулебіно, вул.Маршала Полубоярова д.24.к.2 -65), тому якщо хочу щоб до мене прийшов майстер, то повинна чекати його в запропоноване мені час. Після цього я зателефонувала в предстаітельство фірми Ардо і поцікавилася їх думкою: вони вважають що пріобретенаая несправна пральна машина є приводом не відвідувати роботу, де повідомили, що в сервісній службі мені пропонували надіслати майстра в будь-який зручний для мене час і навіть суботу і я сама відмовилася від всіх варіантів, що у них все зафіксовано, мені знову ж сказали, що не треба було брехати живу в Москві. Коли я повідомила що буду вирішувати це питання в судовому порядку, відповіли, що дізнаються по номеру телефону місце роботи і повідомлять, що я їм хаміаі і ображала і повісили трубку. Підкажіть будь ласка, як я можу довести що ніяких варіантів крім зазначених вище мені не пропонували і що робити з тим, що юридична адреса Жулебіно р Москва. Як діяти в цій ситуації? З повагою, Ковальова Н.Ю.
Відповідь юриста:
Привіт, в даному випадку, вам необхідно направити письмову вимогу про усунення недоліків в пральній машині. Згідно ст. 18 ЗоЗПП: "Відносно тexнічecкі cлoжнoгo тoвapa пoтpeбітeль в разі виявлення в ньому нeдocтaткoв вправі відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і зажадати вoзвpaтa сплаченої за такий тoвap суми або пред'явити вимогу про його заміну на тoвap цієї ж марки (моделі, артикулу) або на такий же тoвap іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни протягом п'ятнадцяти днів з дня передачі споживачу такого тoвapa. Після закінчення цього строку зазначені вимоги підлягають задоволенню в одному з наступних випадків:
* виявлення істотного нeдocтaткa тoвapa;
* порушення встановлених цим Законом строків усунення нeдocтaткoв тoвapa;
* неможливість використання тoвapa в тeчeніe кожного гoдa гapaнтійнoгo cpoкa в сукупності більш ніж тридцять днeй внаслідок неодноразового усунення його різних нeдocтaткoв. "
Таким чином, якщо вам не усунуть недоліки в пральній машині протягом 45 днів, ви маєте право вимагати розірвання договору і повернення грошових коштів. Ви можете самі привести пральну машину в центр і після отримати відшкодування вартості транспортних витрат з продавця. Якщо вам необхідна кваліфікована юридична допомога вирішення даного питання - звертайтеся в нашу компанію. Ви отримаєте вичерпну консультацію і подальше уявлення ваших інтересів як в суді, так і в досудових переговорах.
Додаткові матеріали:
Правила повернення товару, що входить до переліку технічно складних товарівЧи можна повернути пральну машину після першої поломки?Коли можна повернути автомобіль продавцеві і зажадати гроші?Чи можна отримати гроші за фотоапарат назад, якщо він вийшов з ладу через 1 ...Чи правомірна відмова продавця у заміні пральної машини?