Термін проведення ремонтних робіт автомобіля по страховці КАСКО

Добридень!
Я, К С.В. , За порадою своїх друзів вирішив придбати паркетник Hyundai IX 35 з 2-х літровим дизелем.
Замовив автомобіль в салоні "А " на шосе Ентузіастів, будинок 59. 29042011 р Так як комплектація з цим двигуном досить мізерна, довелося переукомплектовивать автомобіль: замість простої штатної магнітоли поміняти на мультимедійну навігаційну систему і ще цілий список вподобаних мені іграшок . (Можу додатково вислати список доп.оборудования). Полетів у відрядження.
По прильоту 20052011 року придбав автомобіль Hyundai IX 35 ГОС. Номер У898НВ177 в салоні "А ".
Був всьому радий і щасливий, поки не виявив у себе в багажнику 2-й комплект коліс і штатну магнітолу.
Я звернувся в салон з цього приводу. Мені толком нічого не пояснили, ствердно сказавши, що «такий порядок в салоні " АВТОГЕРМЕС "».
З гумою і дисками, можна звичайно, щось придумати, а ось зі штатною магнітолою досить складно. Хоча, купуючи раніше автомобіль в автосалоні "SAAB ", я теж його переукомплектовивал і мені перерахував у вартості і замінили на нове Дод.устаткування.
Другий епізод обурення стався зі страховим випадком.
Після того, як Страхова компанія КАСКО провела огляд мого автомобіля, мені надали вибір компаній для кузовного ремонту мого авто.
Я, відповідно, вибрав компанію "А ", де раніше і придбав машину.
Направлення на технічний огляд отримав 26092011 р, та я в цей же день приїхав в салон. Там мене поставили в чергу на огляд машини на 11102011 р
Після огляду 11102011р. попросили передзвонити 22102011 р, що я і зробив, але необхідну інформацію мені не дали. Попросили зателефонувати 27102011 р - і знову відправили ще на 10 днів, це до 07112011 р

Шановні Організатори та Керівники великої компанії дилерської мережі автомобілів «А»!
Переконливе прохання розібратися в моїй ситуації, хоча я думаю, це проблема не тільки у мене. А у мене ще ерундовое пошкодження - машина на своєму ходу. А якби машина була не на ходу і її необхідно було ремонтувати ?.
А 2 місяці - це серйозна проблема без автомобіля. Я вже другий місяць відкладаю поїздку в країни ближнього зарубіжжя, тому що не можу виїхати на битою машині у відрядження по роботі.
Таке ставлення до своїх клієнтів псує імідж дилерської мережі «А».
Сам маю свій бізнес і тому знаю, як важко заробити клієнта і легко втратити в такій страшній конкуренції.
1. Як можна повернути аудіосистему дилеру А ?
2. В Які терміни відбувається ремонт після надання напрямки від страхової компанії ?

Відповідь юриста:

Добрий день. 1. Необхідно ознайомитися з договором купівлі-продажу автомобіля.
2. Термін здійснення ремонту повинен бути обговорений страховою компанією в договорі, і якщо крайній термін ремонту вже пройшов ви можете пред'явити вимогу до страхової компанії про негайне ремонті і виплати неустойки за прострочення згідно договору. Як бачите, без ознайомлення з вашим договором, відповісти на питання не представляється можливим.

 

Додаткові матеріали:

  • Страхова компанія затягує терміни ремонту автомобіля
  • Проведення неякісного ремонту автомобіля після ДТП
  • Чи можна вимагати з винуватця ДТП відсутню суму для відновлення автомобіля ...
  • Як добитися від автосервісу виконання ремонту по КАСКО?
  • Які терміни існують для ремонту автомобіля по КАСКО?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ