Як добитися від автосервісу виконання ремонту по КАСКО?
9іюня у мене було ДТП. ! 6 серпня страхова компанія "МАКС " видала направлення на ремонт автомобіля по КАСКО, в автосервіс "ГЕРМЕС-ЛАДА ". 16 серпня автомобіль нарешті поставили на ремонт і більше машини я не бачила, на мої дзвінки в автосервіс мені відповідають, що автомобіль знаходиться в ремонті, пройшло вже 35 місяці, сьогодні 3011.10 я знову зателефонувала і пан Бичков Сергій сказав, що можливо машина буде готова до Нового року. На моє прохання дати мені письмову відповідь про таку затримки ремонту, він сказав, що ьтакіх відповідей не дає і повісив трубку.Посоветуйте ласка, що мені робити в цій ситуації.
Ольга
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ольга. для початку необхідно знати укладали ви з автосервісом договір про ремонт автомобіля. Якщо договір є, то ви можете вимагати 3% від суми ремонту за кожний день прострочення (але не більше 100%). Якщо ж договору немає, то письмово в претензії вимагайте:
1. Укласти договір, в якому вказати терміни виконання.
2. Дати докладне пояснення, що робили і що збираються робити з Вашим автомобілем.
3. Надати всі документи, якими оперує автосервіс і страхова компанія: договір, узгодження запчастин і робіт, які стануть в нагоді вам надалі, якщо терміни ремонту будуть знову пропущені. За більш детальною інформацією ви можете звернутися до наших юристів на консультації.
Додаткові матеріали:
Що робити якщо страхова компанія вилучає автомобіль по КАСКО?Що робити якщо страхова компанія не виплачує відшкодування по КАСКО?Які терміни існують для ремонту автомобіля по КАСКО?Усунення несправностей автомобіля, викликаних його ремонтомБезоплатне усунення недоліків у виконаній роботі по ремонту двигуна