Проведення неякісного ремонту автомобіля після ДТП
Ось що з мною сталося. У травні 2011 року, став щасливим володарем автомобіля Hyundai Solaris. Придбав автомобіль, у офіційного дилера компанії «АР». 14 червня вранці по дорозі на роботу, сталося ДТП. І тут почалося. Машина застрахована в компанії Ингосстрах. З початок страхова, порахувала калькуляцію. Калькуляція склала 156000 рублів. Це робота, плюс запчастини. Я природно відмовився, за такі гроші і підлогу машини не відремонтувати. Тоді мене направили на ремонт. В сервіс офіційного дилера. Сервіс компанії «А». 25 вересня приїхав забирати автомобіль. Я прийшов в такий жах, від ремонту. Автомобіль був пофарбований не в колір, так ще й по бруду. Дверні прорізи були забруднені лаком про під ним бруд. Передній бампер вже став облазити. А майстри в один голос так і повинно бути. Я вирішив написати претензію сервісу, за неякісний ремонт. Зателефонувавши службу клієнтської підтримки компанії «А». Мені порадили з початок поговорити з начальником кузовного цеху. Приїхавши в сервіс 27 вересня. Зустрівшись начальником, вирішили переробити ремонт автомобіля. Обговорили всі нюанси. Сьомого жовтня я знову приїхав забирати автомобіль. І знову НЕ фарбувати, де щось не зачистили бруд, і зазори в які пальці проходили. А майстри, знову так і повинно бути. Ще мені намагалися підсунути зламану панель статі, яка постраждала під час ДТП. Я вирішив, все таки забрати автомобіль і написати претензію. Забравши автомобіль і заїхавши на заправку, виявив що горловина бензобака, що не прикручена. З чотирьох болтів на місці не було не одного. Покатавшись небагато часу, мені подзвонили з компанії «АВТОМИР». Запросили знову на переробку і усунення недоробок. На цей раз машину забрали на десять днів. Все обмовили, що потрібно зробити. Настав 29 жовтня я знову в сервісі. Зазори поправили горловину прикрутили і все. А решта недоробки так не хто і не усунув. Хотілося б дізнатися, коли я зможу отримати нормальний ремонт. Або у нас в Росії так завжди буде.
Відповідь юриста:
Привіт Вам необхідно написати на адресу сервісу претензію з вимогою виконати ремонт належним чином. Якщо виконавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь-який процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.
Додаткові матеріали:
Страхова компанія затягує терміни ремонту автомобіляЩо робити якщо в автомобільному сервісі була неякісно виконана послуга з ре ...Що робити, якщо в Дилерська центрі продали битий автомобіль?Як стягнути з техцентра витрати на усунення недоліків їх роботи?Безоплатне усунення недоліків у виконаній роботі по ремонту двигуна