Представлення інтересів клієнта в суді і в досудових переговорах
Дитина - 3 роки-розбив раковину в магазині. Відеозйомки немає, Свідків немає, тільки продавець і мій чоловік. В результаті утримували 2 години до приїзду міліції і наполегливо в грубій формі просили оплатити. По приїзду міліції складено був акт, в якому написано 2 версії події: 1 мого чоловіка-писав сам на зворотному боці і продавця. Магазин написав в поліцію про проведення слідства. І в результаті слідства встановлено, що дитина нахилив раковину в результаті чого вона розбилася і в порушенні справи відмовити так як дитина малолітній і маленький розмір збитку. Мій чоловік всю ситуацію написав в книзі скарг і пропозицій. Через 2 тижні ми прийшли в цей магазин, щоб подивитися відповідь. Книгу нам не дали, написали заяву, щоб нам прислали відповідь письмово. В результаті нам прийшов лист про те, що ми повинні відшкодувати збиток за раковину. Ми написали в товариство прав споживачів, на що був присланий відповідь, що покарань законом не передбачено і ми можемо подати на моральну шкоду, що ми і зробили. Магазин подав на нас до суду на відшкодування збитку, але вони в світовій, а ми до федерального. Тепер ми не знаємо, що робити і як себе вести на суді. Прохання підказати хоч що-небудь ??? !!!
Відповідь юриста:
Привіт, якщо вам необхідно допомогу в майбутніх судових засіданнях і розробці лінії поведінки в суді - запишіться на очну консультацію до наших юристів. Ви отримаєте вичерпну консультацію і подальше уявлення ваших інтересів як в суді, так і в досудових переговорах.
Додаткові матеріали:
Відсутність в придбаному товарі заявлених продавцем функційСтягнення заборгованості з боржника згідно судового рішенняПозовна заява від власника до керуючої компаніїУ магазині після грубого обслуговування відмовилися надати книгу скарг, що ...Позовна заява про відшкодування морального і матеріального збитку неповнолі ...