Неякісне виготовлення фотографій та виправлення помилки

Добрий день! Моя проблема в седующем: я постійно друкую фотографії через службу "n ". Останнє замовлення вони зробили дуже погано: всі фотографії (401 шт.) розмиті, передача кольору жахлива, хоча файли, з яких друкувалися ці фотографії, відмінні. На сайті у них написано: "в разі претензії щодо якості передрукували в перебігу 2-х днів ", я відправила претензію, приклавши скани фотографій і вихідні файли, мені по зворотного зв'язку відповіли, що в зв'язку з технічними особливостями обратоткі фотографій 10% можуть бути погіршені. Я їм написала, що, схоже всі мої 401 фотографії потрапили в ці 10%, тому що у мене немає з цього тиражу 90% фотографій хоча б без змін, не кажучи про те, щоб вони покращилися. Мені прийшла відповідь в суто технічних термінах, чому таке може статися, але результат - мій замовлення не визнаний шлюбом. Далі служба зворотного зв'язку перестала реагувати на мої запити з проханням дати мені офіційну відповідь із зазначенням причини відмови. Я повідомила по зворотного зв'язку, що готова під'їхати за офіційною адресою та поспілкуватися особисто, але, як з'ясувалося ні телефону, ні адреси центрального офісу на сайті немає, тільки мережу пунктів видачі замовлень "Мультіфото ", де зовсім не хочуть спілкуватися з приводу претензії за якістю. Це і зрозуміло. Але телефон і адресу офісу, де я можу конкретно пред'явити шлюб і довести, що далеко не 90% фотографій хороші, їм давати заборонено, мене знову відправляють в електронну службу зворотного зв'язку. Я багато разів друкувала фотографії через сайт "n ", бували не дуже гарні фотографії, але їх, дійсно, було трохи із загальної кількості. А зараз я потрапила в тупикову ситуацію: справа навіть вже не в грошах, які я заплатила за це замовлення. Я відчуваю, що, зробивши шлюб, від мене просто відмахнулися, розуміючи, що зворотного зв'язку немає. Я пишу свої претензії "вникуда ", а знайти конкретного співробітника, який може розібратися в ситуації мені просто не дають можливості. Це досить велика і розрекламована мережа, але зараз я зіткнулася з формальної комп'ютерної відпискою з їхнього боку і повним невідповідність обіцянок умов надання послуги. Що робити в такій ситуації? Буду вдячна,

Відповідь юриста:

Здрастуйте, для відповіді на ваше запитання необхідно ознайомитися з публічним договором, згода на який ви давали при використанні послуг даного сайту. Запишіться на консультацію до нашого юриста, і ми відповімо на всі ваші запитання після уточнення всіх нюансів справи.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна добити матеріальної компенсації за пошкоджену техніку від брата?
  • Як отримати компенсацію за неякісну роботу фотографа?
  • Хто має оплачувати доставку товару від покупця продавцю?
  • Чи має авіперевозчік право відмовити громадянину у вильоті без зворотного к ...
  • Відмова авіакомпанії у вильоті громадянину без наявності зворотного квитка

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ