Вимога споживача виправити недоліки у виконаній на замовлення речі

Здрастуйте, шановні юристи!
Моя проблема пов'язана з пошиттям штор на замовлення. Модель штор - штори на люверсах. У салоні штор була обрана відповідна тканина. Далі необхідно було визначитися з параметрами. Оскільки у мене були готові штори такою самою моделлю, я принесла їх в салон і попросила пошити штори з такими ж параметрами (відстань від краю люверса до верхнього краю полотна, відстані між люверсами і ін.), За винятком висоти. Висоту полотна необхідно було зробити на 1 см. Менше. У салоні заміряли принесену мною штору, за їх виміру висота штори була 248 см, тому в квитанції записали цифру "247 см" (з урахуванням вирахування 1 см). Але вдома я попередньо проміряти штору і за моїми вимірами довжина полотна була 247 см, а не 248 см. У цьому випадку необхідно було б вказати висоту штори - 246 см. Оскільки почати пошиття штор передбачалося через кілька днів (салону необхідно було замовити обрану мною тканину), я сказала, що ще раз проміряти висоту і повідомлю її додатково. На наступний день я повідомила, що висота, все-таки, 246 см. Приймальник замовлення виправила в моїй квитанції "247" на "246". Коли я отримала штори і повісила, то була здивована тим, що вони лежали на підлозі. Виміряла висоту штор і вона виявилася 249 см. Я подзвонила в салон штор і з'ясувалося, що вони дають в ательє, в якому шиють штори, які не висоту всієї штори (від верхнього краю до нижнього), а висоту від верхнього краю люверса до нижнього краю полотна . Тепер пріємщица замовлення каже, що вона попереджала мене про це, але навіщо ж тоді, заміривши мою штору при мені, вона вказала в квитанції висоту від верхнього до нижнього краю полотна. Я за аналогією з її виміром, вказала свій параметр висоти (на 1 см. Менше). Якби вона спочатку записала висоту від верхнього краю люверса до нижнього краю полотна, то було б "243 см", а не як не "247".
У салоні штор запропонували виправити ситуацію тим, щоб прибрати зайві 3 см. Під люверсной стрічку і сказали, що не буде нічого помітно, і зовнішній вигляд штор не постраждає. Але після того, як я отримала штори і повісила їх, я побачила, що зовнішній вигляд штор постраждав. Це виражається в тому, що надлишок прибраній тканини видно на просвіт і малюнок тканини в місці зробленого шва не збігається.
Порадьте, будь ласка, як поступити в цій ситуації. Чи можу я вимагати від салону штора виготовлення нових штор за їх рахунок (вартість штор з пошиттям більше 10 тис. Руб.)?

Відповідь юриста:

Здрастуйте, згідно зі ст. 29 ЗоЗПП, споживач при виявленні недоліків виконаної роботи (наданої послуги) має право за своїм вибором вимагати:
- Безоплатного усунення недоліків виконаної роботи (наданої послуги);
- Відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
- Безоплатного виготовлення іншої речі з однорідного матеріалу такої ж якості чи повторного виконання роботи. При цьому споживач зобов'язаний повернути раніше передану йому виконавцем річ;
- Відшкодування понесених ним витрат по усуненню недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами або третіми особами.

Направте на адресу салону претензію, в якій викладіть свої вимоги на підставі вищевказаного нормативного акту. Якщо виконавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь-який процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Права споживача при прийнятті роботи виконаної виконавцем
  • Права споживача при виявленні недоліків виконаної роботи
  • Права споживача при виявленні недоліків у виконаній роботі
  • Які варіанти дій існують у замовника, якого не задовольняє якість меблів?
  • Що робити якщо при установці дверей проявився недолік, який працівники не у ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ