Невідповідність результатів товарознавчої експертизи дійсності

Я купив 25102010 мобільний телефон Sony Ericsson Xperia X10 mini pro, через деякий час (близько 10 місяців) він почав мимовільно перезавантажуватися, 7092011 я віддав його в гарантійний ремонт, через день я його забрав, однак виправити дефект в сервісі не змогли , і в цей же день я його знову туди віддав (0809 - 1409 він був в ремонті). Два рази його без питань брали і встановлювали програмне забезпечення, але це не допомагало, а на третій раз (1709 - 2309) його також без питань взяли, але повернули мені його з висновком про зняття з гарантії через попадання в нього рідини, хоча я упевнений в тому, що з моєї вини рідина туди не потрапляла, тим більше що роз'єм для навушників (саме в нього, за їхніми словами, потрапила рідина) працював в день здачі телефону в ремонт і працює зараз. До висновку була прикладена абсолютно невиразна фотографія роз'єму нібито зі слідами рідини. Однак повне скидання ПО все-таки був ними проведений, хоча логічно припустити, що ремонт треба було починати з зовнішнього огляду, а не зі скидання ПО. Слід зазначити ще той факт, що при першій здачі в ремонт були відзначені сліди експлуатації, при другій - до акту приймання вже додалися подряпини, хоча я його і двох годин після сервісу в руках не тримав, в третій раз під час приймання було зазначено те ж саме , що і в другій, а сліди рідини були виявлені тільки після. Підкажіть, будь ласка, що мені робити далі?

Відповідь юриста:

Здрастуйте, ви маєте право провести незалежну експертизу телефону. Якщо ваші слова будуть підтверджені результатами експертизи, направляйте претензію на адресу продавця з вимогами про обмін або повернення телефону. Якщо продавець відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь-який процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Після гарантійного ремонту телефон знову зламався: що робити?
  • Що робити якщо телефон ламається кілька разів під час гарантійного терміну?
  • Незгода покупця з експертизою, проведеною продавцем
  • Незгода покупця з експертизою, проведеною продавцем
  • Вимога продавця про відшкодування витрат на товарознавчої експертизи

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ