Відшкодування за неякісно виконану послугу з корекції нігтів

Здрастуйте! 17 червня 2011р я записалася на корекцію нігтів. Перед цим я уточнила у майстра досвід роботи на що вона мені відповіла 3роки і обіцяла що буде все рівно і акуратно. Приступили до спилювання гелю, тут я запитала чи є у неї рожевий гель вона відповіла що так! після спилювання вона дістала цей гель я просто ахнула, він був рожевим але він значно за кольором відрізнявся від того що було на моїх нігтях. мені ні чого не залишалося як погодитися так як завтра треба було на роботу. Дизайн який хотіла я і який ми обговорювали заздалегідь виявилося що вона мені теж зробити не зможе типу у неї немає матеріалу (я хотіла френч) в підсумку від безвихідної ситуації довелося просто наліпити блискітки на всю поверхню так як знову ж з за її не якісної роботи щоб приховати всі її дефекти. На що я знову закрила очі. На Другий же день пішли відшарування на підлогу ногтя.В салон я потрапила на п'ятий день (працювала) з проханням переробити або повернути гроші, на що мені сказали що у них гарантійний термін один день, після тридцяти хвилинного спілкування на підвищених тонах вони погодилися мені переробити . Після чого я знову залишилася не задоволена і плюс ковсему при спилюванні майстер пошкодила мені шкірний покрив на чотирьох нігтях що призвело до запалення. На цей раз я прийшла до них на наступний день для того щоб вони повернули мені гроші. На що вони сказали що гроші вам ні хто не поверне і ні яких дефектів вони не бачать. Допоможіть в цій ситуації!

Відповідь юриста:

Здравствуйте, чи зверталися ви до поліклініки з приводу запалення шкірного покриву? Вам необхідно написати на адресу салону претензію з вимогою повернути ваші кошти та відшкодувати матеріальний збиток, викликаний захворюванням внаслідок некомпетентності майстра, а також моральної компенсації. Якщо адміністрація відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Порядок відшкодування витрат, завданих неякісними послугами туроператора
  • Відшкодування матеріальної та моральної шкоди туристичною компанією
  • Порядок відшкодування витрат, завданих неякісними послугами туроператора
  • Вимога про повернення грошових коштів за надані ремонтні роботи неналежної ...
  • Компенсація збитку співробітниками оптики, що втратили оправу клієнта

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ