Що робити, якщо банкомат, який прийняв гроші, не зарахував їх на карту?

В дод офісі 7977/0523 СБ Рф (Котельніческой наб, 1/15) 03.11.10 банкомат прийняв 12000 руб, але не зарахував на карту Ощадбанку. Співробітник допоміг скласти заяву і сказав, що ситуація очевидна і гроші зарахують протягом 10 днів.
Вчора, 16.11.10 я прийшла в офіс і запитала у керівника (Ірина Геннадіївна), чому гроші ще не зараховані і попросила письмове повідомлення. Вона мені відповіла, що питання вирішується протягом місяця. Письмово відповідати відмовилася. Тепер мене цікавить: на якій підставі банк вважає можливим користуватися грошима клієнтів без нарахування%%, хто визначає терміни розгляду непорозумінь, і ще: гроші я вносила в банкомат у тому числі для того, щоб оплатити комуналку. Термін оплати вже пройшов. Банк буде мені оплачувати, наприклад, підключення міського телефону, якщо його відключать за несплату? Спасибі.

Тетяна

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Тетяна. У разі, якщо неякісними послугами банку вам було завдано збитків, ви маєте право витребувати їх з фінансової організації. Наші фахівці допоможуть вам з складанням необхідних процесуальних документів та представлять ваші інтереси в суді.
Для отримання більш детальної консультації щодо порядку ваших дій, вам необхідно записатися на консультацію до юриста.

 

Додаткові матеріали:

  • З кредитної картки були зняті всі засоби: що робити, як довести, що це шахр ...
  • Який строк позовної давності у справах про стягнення заборгованості?
  • Що робити якщо банкомат не видавши гроші, списав їх з кредитного рахунку?
  • Вимоги банку про виплату заборгованості по вкраденої карті
  • Вимоги банку про виплату заборгованості по вкраденої карті

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ