Як отримати компенсацію за неякісні послуги інтернет-провайдера?
Я купив модем ета, в березні 2010 плачу за послуги без лімітного інтернету 900 руб.в місяць. Сначало інтернет працював швидко, сторінки на які я заходив, завантажувалися швидко. Я користувався цим моментом рівно місяць, З квітня місяця почалися проблеми, постійно стали зависати сторінки, на які я заходіл.Лібо постійно був пошук мережі. І це триває протягом 7 місяців. На мої скарги, компанія ета, постійно відповідає, що база до якої я підключений, перевантажена, і вони роблять все, що-б усунути цю проблему. вони говорять, що скоро введуть нову базову станцію, і проблеми зникнуть. Але це триває вже 7 месяцев.Промблема так і не зникла. Я в день користуюся модемом приблизно 6 годин, а решту часу мережа не доступна.Я звертався в службу підтримки ета, а вони відповідають, ми знаємо про цю проблему, і намагаємося її вирішити. А, питається, за що я Плоче 900руб на місяць? За те, що я користуюся модемом 5-6 годин на добу? Я хочу подати позов. І відняти за моральний і матеріальний збиток, який я поніс за їхньою віне.Мне набридло ихние отговоркі.Сеть нормально працювала місяць, а потім почалися проблеми. А чому я повинен платити за ихние проблеми? Вони обіцяли якісну і швидку зв'язок! Я цей зв'язок бачив тільки 1 місяць а весь інший час, мережа в пошуку зв'язку. Що, мені робити?
Сергій
Відповідь юриста:
Привіт, Сергій. Стягнути компенсацію за неякісні послуги в даному випадку досить складно. Адже ви не направляли письмових претензій і не фіксували неналежну якість зв'язку іншими способами. У тому випадку, якщо ви звернетеся за детальною консультацією з цього питання до нашого фахівця, не виключено, що якісь варіанти вирішення проблеми буде знайдено.
Додаткові матеріали:
Як повернути неякісні меблі якщо відсутня чек і документи на неї?Як отримати відшкодування матеріального збитку за цивільним позовом?Як отримати відшкодування матеріального збитку за цивільним позовом?Як добитися від комп'ютерної компанії гарантійного обслуговування встановл ...Порядок досудового врегулювання спору з інтернет-провайдером