Завідувачка поліклініки відмовляє в зміні дільничного терапевта: що робити?

Добрий день. У мене така ситуація. У дитячій поліклініці в якій спостерігаються мої діти ми перекреплени до одного дільничного лікаря, але даний лікар нас не влаштовує так як не дає повних зрозумілих відповідей на поставлені мною питання які стосуються моєї дитини, ставити діагноз не взявши певних аналізів (нам поставили кандидоз 6 місячній дитині , а насправді виявилося просто роздратування від памперса) і ми хотіли змінити дільничного лікаря на іншого, завідуюча сказала що це відбувається тільки за домовленістю з лікарем але лікар за словами завідуючої поліклініки лікар відмовляється так як у нього багато своїх пацієнтів, скажіть будь ласка чому я повинна ходити до лікаря який нас не влаштовує адже моя дитина має право на кваліфіковане обслуговування. У ФЗ 326 від 29.11.10 в гл.4 ст.16 п.1 під. 5 сказано що за письмовою заявою на ім'я головного лікаря поліклініки я маю право на вибір лікаря, а завідувачка говорить що згода має дати лікар. допоможи будь ласка написати правильно заяву на зміну лікаря і чи має право не прийняти мене інший лікар з іншої ділянки. За раніше велике вам спасибі. Адресу електронної пошти bodnar-tatyana.mail.ru

Тетяна

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Тетяна. Якщо вас не влаштовує ваш дільничний терапевт, то ви маєте право звертатися до іншого терапевта за медичною допомогою. Якщо ж ви хочете залишитися на обслуговуванні в даній поліклініці, але змінити лікаря, то згідно Федерального закону Про обов'язкове медичне страхування в РФ, вам необхідно звернутися до завідуючого поліклінікою, написати заяву, про те що ви бажаєте змінити дільничного лікаря, і вказати у кого ви хочете перебувати на обліку, або вказати, що згодні з вибором вам лікаря на розсуд завідувача поліклінікою. Якщо у вашому вимозі вам буде відмовлено, то ви можете звернутися зі скаргою до Росздравнадзор за місцем проживання. Якщо ж і після цього ваша проблема не буде вирішена, то ви можете звернутися до суду для захисту своїх законних прав.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити якщо в клініці при запізненні на 10 хвилин лікар скасував прийом?
  • Неякісне обслуговування в приватній клініці: що робити?
  • Як стягнути з лікаря-ортодонта компенсацію за неправильне лікування?
  • Що робити якщо лікар відмовився надати свої послуги?
  • Порядок розгляду трудового порушення в судовому порядку

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ