Неякісне обслуговування в приватній клініці: що робити?
Питання по приватній клініці «M» Чотири рази довелося з ними зіткнутися і всі чотири рази не без последствій.Запісалась до лікаря,
запізнилася на 10 хв, лікар вже взяв собі іншого пацієнта без запису, 1 година просиділа, мене так і не прінялі.Второй раз прийшла здавати аналізи, але працівники навіть не знали які ціни рахувати мені, а аналізи взагалі плутали в результаті я заплатила вдвічі більше, ніж коли я спеціально заходила до них дізнатися про вартість цих послуг, і аналізи вони все таки сплутали і зараз на руках у мене абсолютно не ті аналізи, які мені потрібні. А одні ще й загубився десь його ще й не приготували. Куди звернутися? У цю ж мережу звертаються постійно люди, як їх лікують і якої шкоди можуть принести такі от працівники.
Наталя
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Наталя. При наданні неякісних медичних послуг та некомпетентності співробітників медичного закладу, ви маєте право подати заяву в прокуратуру, після розгляду якого, може бути порушена кримінальна справа. Проте зазвичай в правилах клініки прописано, що в разі запізнення клієнта більш ніж на 10 хвилин, лікар має право відмінити прийом, що мабуть і мало місце у вашому випадку.
Додаткові матеріали:
Як подати до суду на стоматологічну клініку, яка надала неякісні послуги?Що робити якщо в клініці при запізненні на 10 хвилин лікар скасував прийом?Як стягнути зі стоматологічної клініки компенсацію за непотрібну операцію?Як притягнути до відповідальності лікарів, які допустили серйозну помилку?Чи можна направити позов про відшкодування шкоди пологовим будинком, лікарі ...