Порядок претензійного розгляду з продавцем у разі недопоставки товару?

Привіт

прошу Вас проконсультувати з наступного питання.

Мною через інтернет було зроблено замовлення на покупку /доставку світильників на загальну суму прибл. 2000 дол
У вересні 2010 року мною був оформлений договір з приватним підприємцем на поставку даних світильників протягом 100 календарних днів (товар повинен був доставлятися з-за кордону) з 100% передоплатою.
Згідно з умовами зазначеного договору доставка товару повинна була бути здійснена до 2 січня 2011р.

Частково світильники були поставлені в грудні 2010р., Але 2 світильники не поставлені мені до теперішнього часу на загальну суму близько 1000 дол
Від представників магазина /сторони договору надійшла пропозиція (у вигляді листування по електронній пошті) повернути мені передоплату у зв'язку з неможливістю поставити один із світильників у зв'язку з його відсутністю зважаючи на його зняття з виробництва, а другого світильника - в зв'язку з тим, що його доставка може бути здійснена тільки через 2 місяці (відлік 2 місяців від поточної дати).

Запропонований варіант мене абсолютно не влаштував (про що по електронній пошті був відразу ж повідомлені представники продавця) з причини того, що поставлені в грудні світильники складають комплект з непоставленого світильниками і відразу після поставки усі світильники були встановлені /монтовані в моїй квартирі.

Офіційно в адресу продавця я направила поштою рекомендованим листом з повідомленням Претензію.

Але на поточний момент у мене немає розуміння будуть /не будуть мені поставлені залишилися світильники у зв'язку з тим, що мені не спрямований офіційну відповідь від сторони договору - продавця.

Мною планується пред'явлення продавцю штрафних санкцій на підставі ст. 23.1 Закону про захист прав споживачів.
У разі не виконання продавцем своїх зобов'язань я планую звертатися до суду.

Питання:
Які ще дії можна /потрібно мені зробити на даному етапі, щоб дотримати досудову процедуру врегулювання ситуації?

Скільки буде коштувати участь представника Вашої компанії на етапі підготовки документів до суду та участь у судових розглядах?

Жанна.

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Жанна. Ви спілкувалися з продавцем правильно і процедура претензійного досудового розгляду була виконана цілком. Якщо продавець не відреагує на претензію у встановлений вами розумний термін, то вам необхідно продовжити розгляд у суді. Правила складання позовної заяви містяться в ЦПК РФ, якщо у вас залишилися які-небудь питання, ви можете записатися на консультацію до юристів.

 

Додаткові матеріали:

  • Як скласти претензію до магазину, який не бажати повертати гроші за товар?
  • Чи можна вимагати заміни товару на час проведення експертизи?
  • Чи можна стягнути з продавця компенсацію за невиконання договору крім догов ...
  • Як домогтися від продавця виконання умов договору та виплати неустойки?
  • Як отримати неустойку за прострочення доставки автомобіля?

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ