Чи можна вимагати повернення різниці вартості товару на день обміну?
в один з робочих днів, підійшовши вранці до молочного магазину, несподівано виявили, що магазин не працює у зв'язку з проведенням санітарного дня. у відповідь на запитання, де ж тепер купувати необхідні продукти, керівник магазину пояснив, що санітарний день є обов'язковим для підприємств, що реалізують продовольчі товари, і покупцям слід перетерпіти це тимчасова незручність. хто в цій ситуації правий?
а так само прощу проконсультувати по наступній проблемі:
я купила в комп'ютерній фірмі флешкарти за ціною 700 рублів, після 7 місяців роботи вона зламалася. я повернулася в магазин, де мені сказали, що ціни впали і вони можуть замінити на флешкарти за нинішньою ціною, тобто 250рублей. як ця ситуація вирішується згідно законодавству РФ?
Олена
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Олена. 1. У відповідності до чинного законодавства, один раз на місяць у всіх підприємствах продовольчої торгівлі встановлюється санітарний день для проведення прибирання та подальшої дезінфекції приміщень, обладнання, інвентарю, посуду та ін
Санітарний день проводиться відповідно до графіка, затвердженого вищестоящою організацією торгівлі. Адміністрація підприємства зобов'язана заздалегідь сповістити покупців щодо проведення санітарного дня.
2. Згідно зі ст. 24 Закону про захист прав споживачів Ви не вправі вимагати відшкодування різниці в ціні, тому як буде проведений обмін на аналогічний товар. При поверненні товару неналежної якості споживач має право вимагати відшкодування різниці між ціною товару, встановленою договором, і ціною відповідного товару на момент добровільного задоволення такої вимоги.
Додаткові матеріали:
Чи правомірно закриття магазину для проведення санітарного дня?Порядок повернення мікрохвильовій печі неналежної якості?Порядок повернення мікрохвильовій печі неналежної якості?Повернення побутової техніки в магазинПовернення ювелірних виробів в магазин