Повернення невикористаного авіаквитка, повернення сплачених за нього грошей
У "центрі послуг" мною був придбаний авіаквиток, який з різних причин необхідно було повернути. Згідно так званим правилам необхідно було особисто всією сім'єю відзначити в аеропорту (парковка 150р) повернення місць, а потім відправити копії паспортів та низки документів по електронній пошті, після чого обіцяють повернути гроші протягом місяця. Зв'язки з керівництвом по міському телефону немає, тільки по мобільному за 37р в хвилину з попередніми прослуховуванням непотрібної інформації. Соответст чи подібні "правила" Закону про Захист Прав Споживачів "?
Відповідь юриста:
Для того, щоб обгрунтовано відповісти на питання про відповідність Правил зазначеного вами центру послуг із Законом про захист прав споживачів, необхідно детально ознайомитися з ситуацією і тими документами, що знаходяться у вас на руках. Однак та процедура, яку ви описали, наводить на думки про те, що ви скористалися послугами недобросовісного продавця, і вам слід якомога швидше звернутися до юриста за більш детальною консультацією. Найімовірніше, найбільш ефективним способом захисту ваших прав в цьому випадку буде складання позовної заяви до суду.
Додаткові матеріали:
Розірвання договору возмездного надання послуг та стягнення сплаченої сумиПовернення грошових коштів, сплачених у рахунок надання послуг з ремонту ав ...Коротко, про важливе.Претензія на товарПовернення взуття в магазин