Повернення невикористаного авіаквитка, повернення сплачених за нього грошей

У "центрі послуг" мною був придбаний авіаквиток, який з різних причин необхідно було повернути. Згідно так званим правилам необхідно було особисто всією сім'єю відзначити в аеропорту (парковка 150р) повернення місць, а потім відправити копії паспортів та низки документів по електронній пошті, після чого обіцяють повернути гроші протягом місяця. Зв'язки з керівництвом по міському телефону немає, тільки по мобільному за 37р в хвилину з попередніми прослуховуванням непотрібної інформації. Соответст чи подібні "правила" Закону про Захист Прав Споживачів "?

Відповідь юриста:

Для того, щоб обгрунтовано відповісти на питання про відповідність Правил зазначеного вами центру послуг із Законом про захист прав споживачів, необхідно детально ознайомитися з ситуацією і тими документами, що знаходяться у вас на руках. Однак та процедура, яку ви описали, наводить на думки про те, що ви скористалися послугами недобросовісного продавця, і вам слід якомога швидше звернутися до юриста за більш детальною консультацією. Найімовірніше, найбільш ефективним способом захисту ваших прав в цьому випадку буде складання позовної заяви до суду.

 

Додаткові матеріали:

  • Розірвання договору возмездного надання послуг та стягнення сплаченої суми
  • Повернення грошових коштів, сплачених у рахунок надання послуг з ремонту ав ...
  • Коротко, про важливе.
  • Претензія на товар
  • Повернення взуття в магазин

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ