Чи може клієнт діллера вимагати відшкодування моральної шкоди через закриття центру?
Я і моя дружина придбали Автомобілі Huyindai у офіційних Ділереров ТОВ "Хенде д.10 розташованих в безпосередній близькості від місце прописки і проживання з Гарантією в ТРИ РОКИ! Як результат ми стали членами так званої" Хенде сім'ї "і була надана істотна знижка 20% на сервісне обслуговування в салоні дилера Автосвіт за адресою Новорязаннское шосе буд.2! Далі ТОВ "" в односторонньому порядку без узгодження зі мною у даного дилерського центру право обслуговування автомобілів етоймаркі відібрало і було зроблено пропозицію або Ви обслуговуєтеся в Дженсер - АЛЕ БЕЗ ЗНИЖКИ (додаткові витрати сімейного бюджету), або в Автосвіт у сущетвенном видаленні (знову ДОДАТКОВІ витрати) я неодноразово звертався в службу допомоги (Гарячу лінію Huyindai тел. +800-3337167- та мені м'яко, але жорстко сказали - Ми не винуваті Питання які реальні шанси мені як фізичній особі, визнати юр. Особа ТОВ "" винуватим у наданні недоброякісних послуг - і попросити в законному порядку компенсувати доп. витрати і виплатити одноразово невелику для мірок москви там 100-200 тис.р компенсації за моральні витрати!
Спасибі!
З повагою,
Зуєв Ілля Вікторович
Ілля Зуєв
Відповідь юриста:
Привіт, Ілля. Нажаль в даному випадку ви не можете вплинути на результат справи. Вам наданий інший дилерський центр для обслуговування та моральну шкоду в даному випадку не має місця. Запишіться на консультацію до нашого юристу, і ми відповімо на всі ваші питання, що залишилися після уточнення всіх нюансів справи.
Додаткові матеріали:
Як відшкодувати моральні збитки за неякісне обслуговування?Як скласти претензію до туристичного оператору про повернення грошей за пут ...Чи можна забрати гроші за додаткове сервісне обслуговування, якщо не скорис ...Як стягнути відшкодування моральної та матеріальної шкоди?Правомірність одностороннього розірвання договору на технічне обслуговуванн ...