Як добитися від автосервісу відшкодування шкоди, заподіяної некваліфікованим ремонтом?

У жовтні ц.р. я звернувся в автосервіс з проханням замінити масло в АКПП. Майстер, Прінемаемие машину сказав, що у мене там текти, для усунення якої необхідно придбати ремкомплек, вартістю 28000 руб, а також заплатити за знімання коробки та її розбирання /зборку. Загальна вартість роботи і запчастин становила близько 70000 руб. (З чим я погодився, правдо насправді, як з'ясовується на сьогоднішній день цих робіт не було потрібно і купувати такий ремкомплект небуло необхідності). Через кілька днів майстер запропонував зменшити цю суму, якщо я частину грошей заплачу йому особисто, що і було зроблено.
Але через деякий час в АКПП з'явився шум і знову погнала масло. Текти масла усунули а шум залишився.
Після цього масло погнало в третій раз і машина почала їхати ривками.
Все той же майстер заявив, що даний випадок ніяк не пов'язаний з першими двома і за ремонт машини знову взяв з мене готівкові гроші.
В ході всіх цих робіт текти в коробці передач усунули, а шум тільки посилився.
Тоді я в черговий раз пригнав машину на сервіс і написав заяву на ім'я директора з проханням повернути мені гроші або відремонтувати машину.
Коли розібрали АКПП то виявилося, що через брак масла в коробці передач, в ній відбулися механічні пошкодження.
На сьогоднішній день, директор сервісу звільнив майстра, а мені повертати гроші або ремонтувати машину відмовляється, кажучи що не треба було платити гроші майстрові (хоча за запчастини і первинні роботи я оплатив як належить).
Підкажіть, чи зобов'язаний директор сервісу встановлювати мою машину або повертати мені гроші.


Лев

Відповідь юриста:

Привіт Лев. В даному випадку ви маєте рацію, що направили претензію до директора сервісу, тому саме сервіс відповідає перед вами за неякісний ремонт вашого автомобіля, а не майстер особисто. Якщо відновити машину і компенсувати заподіяний збиток сервіс відмовляється, то ви вправі направити відповідну позовну заяву до суду, в чому вам допоможуть наші юристи. Перед цим радимо вам провести незалежну експертизу автомобіля і з її результатами ще раз звернутися до адміністрації сервісу, часто усвідомивши серйозність намірів постраждалого клієнта, організації воліють залагодити питання мирно.

 

Додаткові матеріали:

  • Як стягнути з техцентра витрати на усунення недоліків їх роботи?
  • Повернення грошових коштів, сплачених у рахунок надання послуг з ремонту ав ...
  • Усунення несправностей автомобіля, викликаних його ремонтом
  • Відшкодування шкоди, заподіяної неякісним виконанням робіт
  • Відшкодування шкоди, заподіяної неякісним виконанням робіт

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ