Що робити якщо клієнти роботодавця вимагають розрахуватися за надані послуги від працівника?
Влаштувався на роботу в ТОВ "Альянс " півтора тижня тому, начальником відділу договоров.Работодатель сказав ще найняти офіс-менеджера, що я і сделал.Компанія займається перевезеннями по країні, але свого транспорту не має, а наймає зі сторони.Сегодня приходили клієнти, яким не оплатили перевезення і почали вимагати в жорсткій формі і погрозами оплату за здійснене перевезення, моє начальство говорить що оплатить, але ні на який контакт з цими людьми не йдуть і зустрічатися не хочуть і крім мобільних телефонів (врят на них зареєстрованих) ні якої зв'язку з ними нет.Перевозчікі, погрожуючи, вимагали мій паспорт, вод.права, все відксерокопіювати і сказали, що якщо начальство не заплатить, будуть вимагати з меня.Что робити?
Михайло
Відповідь юриста:
Привіт, Михайло. Вам не слід переживати. Звичайно, надавати свої документи і вирішувати їх ксерокопіювати не коштувало, адже дуже часто шахраї оформляють подібним чином кредити. Але стягнути з вас заборгованість вашого роботодавця клієнти не зможуть.
Додаткові матеріали:
Чи може роботодавець вимагати від працівника оплати недостачі?Як стягнути з роботодавця заробітну плату у зв'язку із звільненням?Чи може клієнт вимагати повернення грошових коштів, якщо умови не дотримані ...Роботодавець не видав документи працівникові при звільненніЗобов'язання за договором перевезення.