Пред'явлення претензії співробітникам автосервісу про неякісне ТО

Я, Морозова Юлія Олександрівна, хочу висловити невдоволення дилерським обслуговуванням автомобіля Ssang Yong Actyon сервісною службою «Автосвіт». 23 червня я приїхала в «А» на ТО, яке необхідно проходити при 30000 км пробігу автомобіля і попросила, крім основних робіт з ТО, провести додаткову діагностику автомобіля. ТО було проведено з порушеннями. По-перше автомобіль надійшов на ТО брудним, машину перед ТО не помили, хоча цю послугу включили в рахунок ТО, не повернули старі витратні матеріалу і порожні упаковки від нових, акт огляду автомобіля на предмет пошкоджень не був складений перед проходженням ТО, хоча після закінчення ТО мені дали його підписати разом з рахунком незаповнений. Потім цей же акт огляду майстер-приймальник заповнював, коли машину вже була несправна. На моє запитання нормальна чи ця ситуації, майстер приймальник сказав, що ні, але що робити. Співробітники поводилися агресивно і по-хамськи, відмовляючись йти на конструктивний діалог, і поза справності автомобіля звинувачували мене. Далі, після проведення додаткової діагностики паливної системи, ТНВД, турбіни, фарсунок мені видали висновок, що автомобіль знаходитися в ідеальному стані, всі показники в нормі і машина повністю готова до експлуатації, але при цьому сказали, що якщо виникнуть якісь проблеми з запуском , то звертайтеся, що наводить на певні підозри. Далі, при проведенні ТО і доп. діагностики не було виявлено жодної неполадки і не дано рекомендації для дод. ремонту. Я автовласник із стажем і знаю як проводиться ТО і що зазвичай, якщо у сервісної служби виникають якісь сумніви з приводу справності автомобіля, то автовласникові як мінімум пропонують доп. послуги для усунення неполадки або пишуть їх у рекомендації в замовленні-наряді. Мені ж був виданий замовлення-наряд з укладенням, що автомобіль повністю готовий до експлуатації та справний. Підсумок такий, що після того як я приїхала з ТО машина заглохла під час руху і більше вже не завелася, я повернулася в «А» на евакуаторі і потім мою машину завезли в ремонтний цех і так і невиявів причину поломки просто поставили машину на стоянку і відправили паливо на експертизу. До проведення ТО машина справно працювала і не викликала нарікань і тим більше не глохла під час руху. Хотілося б, щоб машина в самий найближчий час була продіагностувати належним чином, виявлена причина поломки і усунені всі неполадки, щоб не звертатися до вищих інстанцій на предмет халатною та недобросовісної роботи співробітників «А».

Відповідь юриста:

Привіт, Юлія Олександрівна. Вам необхідно написати на адресу сервісу претензію з вимогою усунути недоліки наданої послуги. Якщо сервіс відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Можливо для обгрунтування ваших доводів потрібно проведення експертизи. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Усунення несправностей автомобіля, викликаних його ремонтом
  • Вимога про обмін або повернення коштів за автомобіль неналежної якості
  • Усунення несправностей автомобіля, викликаних його ремонтом
  • Безоплатне усунення недоліків у виконаній роботі по ремонту двигуна
  • Вимога про повернення грошових коштів за надані ремонтні роботи неналежної ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ