Правова оцінка позовної заяви про повернення грошей за товар

Після ДТП я звернувся до ТОВ "Техцентр« Юніон моторс »(надалі« ТЦ ») з питання ремонту автомобіля Нісан Ноут. 25 травня техцентром була складена калькуляція, яка складається з двох документів: «Оферта № 1043234 від 25 травня 2011 р.» та «Заявка на ремонт» із зазначенням переліку та вартості замінних деталей і виконуваних робіт. Перелік деталей у мене не викликав сумнівів, а вартість робіт здалася завищеною, тому 26 травня п.р. я придбав у ТЦ рекомендовані деталі, на загальну суму 18954-00 рубля. Надалі я знайшов автосервіс, який взявся виконати необхідний обсяг робіт за меншу ціну. Крім того, фахівці цього автосервісу порекомендували мені не міняти передній бампер, вартістю 4456 рублів, а відремонтувати мій, частково пошкоджений Керуючись статтею 25 Федерального Закону «Про захист прав споживачів», я звернувся в ТЦ з проханням прийняти назад бампер і. повернути мені його вартість. Менеджери ТЦ запропонували мені написати і залишити для розгляду заяву на форменому бланку, іменованому «рекламація» В кінці дня 01 червня в SMS повідомленні з ТЦ мене інформували про те, що рішення прийнято і я можу отримати його у співробітниці Ганни Борисової. Зміст рішення Ганна Борисова по телефону повідомити відмовилася, попередивши, що за відповіддю я повинен приїхати особисто. Проробивши знову чималий шлях до ТЦ, я отримав «Відповідь на рекламацію № 134 від 01.06.11» де повідомлялося: «Ми готові прийняти у вас товар на обмін» За відомої причини така відповідь задовольнити мене не міг і я попросив зустрічі з ким-небудь з керівництва Відповідь була: «нікого немає і не буде». Бажаючи, все ж таки, почути мотивацію такого рішення я прочекав кілька годин і зрозумів що це стиль роботи керівників цього підприємства. Керівники всіх рангів техцентру воліють ховатися за спини майстрів - приймальників. А ті, в свою чергу, не маючи повноважень, відмахуються від будь-яких питань, крім приймання автомобілів в ремонт.
Надалі, не бажаючи загострювати ситуацію, я вирішив на сплачену суму придбати витратні матеріали. Отримавши з ремонту автомобіль, 27.06. 2011р я вранці подзвонив в ТЦ і менеджер відділу запчастин підтвердив, що я можу привозити бампер на обмін. У той же день у мене взяли бампер і прийняли доплату за підібрані деталі. Але в цей час від кого то з керівництва надійшла команда: взамін на здаваний бампер видати мені тільки такий же бампер і більше нічого. Отже, я змушений був із цим бампером в черговий раз повертатися додому
Такі дії керівництва техцентру особисто я розцінюю, як знущання над клієнтами. Тому, керуючись зразком на Вашому сайті я підготував позовну заяву до суду, але утримуюся його відправляти до консультації з Вами. Я був би дуже вдячний, отримавши від Вас кваліфіковану консультацію і допомогу.

Відповідь юриста:

Здравствуйте, якщо продавець відмовився задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді. На жаль, провести правову оцінку складеного вами позовної документа заочно не представляється можливим. Запишіться на консультацію до нашого юристу, і ми відповімо на всі ваші запитання після уточнення всіх нюансів справи.

 

Додаткові матеріали:

  • Усунення несправностей автомобіля, викликаних його ремонтом
  • Усунення несправностей автомобіля, викликаних його ремонтом
  • Безоплатне усунення недоліків у виконаній роботі по ремонту двигуна
  • Право покупця повернути взуття назад в магазин при порушеній розмірності
  • Захист прав споживача при поверненні неякісного товару

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ