Як повернути всі гроші за туристичний тур при його відміні?
Здрастуйте!
Підкажіть, будь ласка, як вирішити дану проблему.
Оформила заявку (електронну) в турфірмі на поїздку в Австрію на 5 чол. (Сім'я). Вони прислали рахунок електронкою на проживання та оформлення візи. Заплатила 50% від вартості туру. Договір не дали на підпис, хоча питала кілька разів.
Візу не дали. У поверненні грошей турфірма відмовила. Письмових пояснень не дають, усно посилаються на утримання авіакомпанією. Відмова у візі був за три доби до вильоту. З умовами утримання грошей при відмові у візі ознайомлені не були.
Скажіть на що правильно послатися і наскільки реально виграти справу при подачі документів до суду.
Спасибі.
Тетяна
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Тетяна. Згідно 4 ст. 9 Закону про основи туристської діяльності туроператор відповідає перед туристами або іншими замовниками за дії (бездіяльність) третіх осіб, якщо федеральними законами та іншими нормативно - правовими актами Російської Федерації не встановлено, що відповідальність перед туристами несе третя особа. Виходячи з вище сказаного кожна зі сторін вправі, вимагати, зміни або розірвання договору у зв'язку з істотною зміною обставин (відмова у видачі візи).
Обов'язком туроператора є перевірка правильність оформлення виїзних документів, у тому числі термін дії загальногромадянського, закордонного паспорта, правильність оформлення документів на дитину і т.п.
Відповідно до пункту 17 положеннями Федерального закону від 15.08.1996 № 114-ФЗ «Про порядок виїзду з Російської Федерації та в'їзду в Російську Федерацію» (в редакції від 10.01.2007):
Туроператор зобов'язаний своєчасно інформувати споживача про обставини, що залежать від споживача, які можуть знизити якість туристського продукту або спричинити за собою неможливість надання послуг, що входять у туристський продукт, у строки, зазначені в договорі про реалізацію туристського продукту. Порушення цього правила може спричинити адміністративну відповідальність винної особи, встановлену ч. 1 ст. 14.8 КоАП РФ.
Фахівці нашої фірми допоможуть у вирішенні даної ситуації. Вивчать і проаналізують, всі документи, подадуть офіційний запит у посольство і дізнаються коли були передані документи на оформлення візи. Представлять ваші інтереси в суді, і домогтися позитивного рішення.
У вашому випадку вирішити виниклу суперечку може тільки суд. Вам необхідно скласти позовну заяву і знайти свідків, які можуть підтвердити вашу претензію. Як доказ буде використаний і договір.
Додаткові матеріали:
Як повернути кошти за туристичну путівку?Чи можна стягнути з туристичної компанії кошти, які були сплачені за продов ...Відмовили у візі вже дві країни: що робити в цьому випадку?Що робити якщо туристична компанія не забезпечила відпочинок по путівці?Проблема отримання загальноросійського паспорта після отримання громадянств ...