Що робити якщо дилер відмовляється обміняти неякісний автомобіль або повернути за нього гроші.
Привіт, купили в жовтні 2009 року в автосалоні автомобіль із залученням кредитних средсво. У авто постійні проблемми, які дилер усуває з самого початку придбання цього самого авто. Останній раз машина перебувала в ремонті з 28/05/10 по 13/07/10. Вимагаємо у продавця заміни авто або повернення грошей. Проблема в тому, що в машину вкладено доп.средства по устаткуванню, оплачена страховка (ОСАГО і КАСКО), ми за свій рахунок регестріровать машину в ГИБДД і т.п. Дилер не розглядає наші претензії, не йде на обмін машини або повернення грошей.
Наталя
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Наталя. Хотілося б уточнити, яке обладнання автомобіля ви маєте на увазі?
На автомобілі, пріобрітаемие в автосалоні, надається гарантія заводу-виробника, яка зазвичай становить два роки незалежно від пробігу автомашини. Дія гарантії на авто припиняється у разі внесення змін або доповнень в конструкцію машини, не передбачених і не дозволених виробником, або виконаних без дотримання технічних вимог, визначених виробником. Для виявлення недоліків і повернення авто в салон закон надає 15 днів з моменту приобритения такого автотранспортного засобу. Ви ж можете аргументувати бажання повернути неякісне авто тим, що в сукупності його ремонт зайняв більше 30-ти днів. Наші фахівці вже стикалися з подібними проблемами і з задоволенням допоможуть вам в ситуації, що склалася.
Додаткові матеріали:
Заміна не якісного авто, і відшкодування витрачених средст на ремонт.Що робити, якщо в сервісному центрі не здійснюють ремонт по гарантії?Автомобіль вийшов з ладу в кінці гарантійного терміну: що робити?Чи правомірна відмова продавця у розірванні договору купівлі автомобіля?Чи правомірна вимога покупця про розірвання договору придбання автомобіля п ...