Що робити, якщо через некомпетентність працівника автосервісу провели не потрібну діагностику
Привіт здавав автомобіль в сервіс. На машині на холостому ходу плавали обороти, приймальник без яких або питань відразу визначив проблему і сказав що треба просто промити дросельну заслінку і все стане нормально. На питання, що буде якщо це не допоможе і проблема не в цьому відповів, що все буде добре (пишіть з моїх слів) і машина через 2 години буде готова, при цьому машина була спочатку записана на діагностику та усунення несправності. Через 3 години він передзвонив і повідомив, що обрив в електромережі і доведеться робити ще діагностику електромережі і усувати неполадки та забере це ще кілька годин, та й платити доведеться у три рази більше. Через не компетентності приймальника я змушений платити в три рази більше і витрачати час. Кому писати претензію і хто відшкодує витрачений мною час і гроші?
Андрій
Відповідь юриста:
Привіт Андрій. Довести некомпетентність приймальника буде дуже складно. Адже, транспортний засіб було оформлено на діагностику та усунення несправності, приймальником в ході діагностики був виявлений обрив електромережі, про що він вас попередив і поставив до відома, і з чим ви погодилися. Ви можете самостійно провести незалежну експертизу: чи проводився промивши дросельної заслінки, усувався чи обрив електромережі? Тільки після експертизи (якщо експерти підтвердять, що дані ремонтні дії не проводилися) ви зможете звернутися до суду, з заява про відшкодування сплаченої грошової суми за не надані послуги. У сформованій ситуації вам необхідна допомога досвідченого юриста - професіонала, який вивчить і підготує документи, приверне експертів. Наші фахівці допоможуть вам у вирішенні даної проблеми.
Додаткові матеріали:
Заміна не якісного авто, і відшкодування витрачених средст на ремонт.Чи можна стягнути з автосервісу вартість повторного ремонту в іншій майстер ...Незгода покупця з експертизою, проведеною продавцемНезгода покупця з експертизою, проведеною продавцемПред'явлення претензії співробітникам автосервісу про неякісне ТО