Як вчинити, якщо в автосервісі після ремонту залишилися ті ж несправності?

Я поставила свою машину в ремонт в компанію. Спочатку на ній горіли помилки ABS ESP BAS. Мені поміняли блок SBC, але машина їздити не стала, потім мені подзвонили і сказали про необхідність міняти маточини, їх я теж поміняла, але помилки знову з'являлися, потім мені сказали, що слід поміняти проводку, її я теж поміняла. Забравши машину з Авілон, я проїхала на ній години 2 і помилки знову з'явилися. Я відвезла до них машину ще раз, вони сказали, що на цей раз необхідно міняти задній лівий датчик ABS. Я поміняла його вже в іншому сервісі (теж!
Офіціали з документами, просто подешевше) але мої помилки знову з'явилися. Виходить, що я сліпо слідую всім рекомендаціям дилера, але моя проблема так і не пішла. Як мені бути в цьому випадку?

Дарина

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Дарья. Вам необхідно направити в автосервіс претензію про усунення недоліків ремонту. Якщо ви отримаєте відмову, то направляйте до суду позовну заяву про неналежну якість роботи, виконаної за договором підряду. Наші фахівці допоможуть вам в цьому.

 

Додаткові матеріали:

  • Що робити, якщо придбаний ноутбук був в ремонті вже три рази?
  • Порядок стягнення матеріальних збитків з сервісного центру
  • Заміна частин транспортного засобу за рахунок споживача
  • Відшкодування матеріальної шкоди при ремонті транспортного засобу
  • Безоплатне усунення недоліків у виконаній роботі по ремонту двигуна

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ