Як домогтися компенсації неякісно наданих послуг таксо-перевезення та моральної шкоди?

Привіт, будь ласка, допоможіть розібратися в моїй ситуації Справа в неякісному наданні послуги Сьогодні вранці я зіткнулася з хамством в таксі, мало того, що таксист запізнився на 15 хв, і я з температурою чекала його на вулиці під дощем, так він навіть не спромігся вибачитися Я подзвонила в диспетчерську і попросила зробити мені перерахунок тарифу через запізнення таксиста (тому що сама служба таксі, в свою чергу, не забуває карати непунктуальних пасажирів, і робить такий перерахунок, природно, не на користь клієнтів !
) На що я отримала відповідь, що вони не виробляють таких дій На моє прохання водієві залишити мені його дані (ПІБ, марка машини і номер автомобіля), я отримала невиразне пояснення, що він не зобов'язаний мені надавати цю інформацію, а це, як мені відомо, є порушенням в рамках закону І це ще не всі. Під час слідування таксі по даному маршруту, водій кілька разів обізвав мене хамкою і мало не вигнав із машини Коли попросила надати мені квитанцію про оплату, водій також відмовився мені її надали, пославшись!
сь на те, що у нього їх просто немає і!
вони йому не потрібні У мене питання, чи довго ми будемо терпіти таке хамство, як з цим боротися, кого звинувачувати організацію, яка набирає до себе на роботу таких працівників, або самих водіїв, які псують репутацію компанії? Я користуюся послугами цієї служби вже досить довго і дуже часто, невже я не заслужила найменшої поваги? Я хочу подати заяву до суду, підкажіть, як мені краще вчинити, і що я можу вимагати в такій ситуації в якості моральної шкоди? Заранее спасибо, Кужелева Алла.

Алла

Відповідь юриста:

Привіт, Алла. При ненаданні належної послуги необхідно терміново зателефонувати диспетчеру і повідомити про протиправне поведінці водія. При цьому необхідно записати дані диспетчера та час, коли передане повідомлення. Після, необхідно пред'явити письмову претензію службі таксі з вимогою про повернення сплачених грошей, якщо оплата здійснювалася до поїздки - наприклад, банківською картою. До того ж ви можете відмовитися від оплати послуг.

Також можна пред'явити вимогу про компенсацію моральної шкоди. Претензію треба передати під позначку представнику компанії, або надіслати рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Якщо перевізник не відреагує на претензію у встановлений у ст. 31 Закону «Про захист прав споживачів» десятиденний термін, можна звернутися до суду з позовом.

 

Додаткові матеріали:

  • Як відшкодувати понесені витрати, викликані затримкою рейсу з вини авіа-пер ...
  • Як оскаржити протокол про адміністративне правопорушення?
  • Чи можна подати позов на відшкодування морального і матеріального збитку зі ...
  • Як стягнути моральний і матеріальний збиток з організації маршрутного таксі ...
  • Захист прав споживача стосовно служби таксі в судовому порядку

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ