Що робити якщо постачальник привіз меблі іншого кольору і затягує час?
Я купила в магазині Шатура-меблі кутовий білизняний шафа (в композицію входить комод). Купівлю оформила в розстрочку через "ХКФ Банк". Заплатила вже перший взнос.Когда оформляла покупку мені сказали що ця композиція є на складі і мені привезуть її в біжайшіе дні . Так і було сделано.НО, коли привезли (приймала моя дочка меблі)-було перевірено наявність, комплектує та зеркало.А так як збірка була наша, відкрили саму меблі через годину і виявилося що вона абсолютно іншого кольору. (тобто не моя покупка). Магазин визнав свою помилку (менеджер переплутала замовлення) і мені повідомили що моя меблі готова крім комода і комод знаходитися в прозводства і коли він буде зроблений мені чіткої відповіді не дают.Ето триває з 19 февраля.Я до часу доставки викинула старі меблі та всі мої речі тепер знаходяться на підлозі вже другий месяц.Пожалуйста-підкажіть, що я можу зробити, щоб мені швидше привезли меблі і яку компенсацію я маю право отримати за їх помилку і як правильно мені з ними розмовляти? Спасибі.
Антоніна
Відповідь юриста:
Привіт, Антоніна. Для відповіді на ваше запитання необхідно ознайомитися з договором, в якому повинні бути вказані терміни поставки меблів. Після з'ясування цього нюансу можна буде говорити про направлення претензії з вимогою про виплату неустойки за порушення строків поставки товару. Також ви вправі стягнути з продавця понесені збитки та моральну шкоду. Запишіться на консультацію до нашого юристу, і ми відповімо на всі ваші запитання після уточнення всіх нюансів справи
Додаткові матеріали:
Фірма не виконала свої зобов'язання з доставки і збору меблів, що робити в ...Які компенсації покладені при доставці меблів з простроченням?Як повернути неякісні меблі якщо відсутня чек і документи на неї?Як оформити передачу бракованої меблів продавцю для розірвання договору куп ...Як оформити передачу бракованої меблів продавцю для розірвання договору куп ...