Урегулювання спорів із страховою компанією в досудовому порядку
Здраствуйте, у мене проблема зі страховою компанією. У мене поліс Автоцивілка, 16 липня сталося ДТП учасником якого я була. Дівчина вдарила мені задній бампер і її визнали винною без приїзду в ДАІ на групу розбору, відповідно я є потерпілою стороною. 12 серпня, я привезла свої документи повний перелік, необхідний для страхової (включаючи довідку з ДАІ), написала заяву. Сьогодні 29 вересня, я подзвонила в страхову компанію для того, що б дізнатися чому мені не відшкодовують збитки, і отримала відповідь-18 серпня страхова компанія винуватця в ДТП відмовила мені у відшкодуванні збитку. Причину відмови моя страхова мені не повідомила і навіть не зволили мене повідомити, і якщо б я не зателефонувала сама, вони не вважали за потрібне мені повідомляти. Офіс м. Балашиха в який я зверталася з документами про ДТП зараз призупинив роботу з фіз. особами по уреулірованію питань ДТП і є тільки продажної точкою. Мені в моїй страховій сказали, що мені потрібно звертатися в Стахова винуватця самої. Документи мої передали в інший офіс на Каширському шосе і мені треба приїхати туди забрати документи. Питання? Я розумію, що моя страхова порушує мої права як клієнта, тому вони повинні займатися врегулюванням моїх питань пов'язаних з ДТП (я приобр поліс ОСАЦВ) повинна я сама їхати забирати свої документи, адже спочатку я зверталася в інший офіс і я не віноватав тому що зараз робота з клієнтами щодо врегулювання питань ДТП припинена в м. Балашиха . Що робити, вони просто відфутболюють мене і не хочуть давати будь-яких пояснень з мого питання. Допоможіть.
Відповідь юриста:
В описаній Вами ситуації Вам необхідно звернутися з письмовою заявою до центрального офісу Вашої страхової компанії, в якому докладно описати всю ситуацію, і зажадати докладних пояснень у письмовому вигляді. Подаючи заяву, слід вимагати від приймаючого заява особи постановки на його копії печатки і дати прийому. Якщо ж таких не послідує, вам слід звернутися в комітет по захисту прав споживачів при адміністрації Вашого муніципального освіти з письмовою заявою, до якого буде докладено або негативну відповідь страхової компанії, або копія Вашої заяви із проставленою датою прийому. наші фахівці в області захисту прав споживачів із задоволенням проконсультують Вас з усіх питань захисту Ваших порушених прав і законних інтересів як в досудовому, так і в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Як отримати пряме відшкодування збитків зі страхової компанії?Чи можна вимагати з винуватця ДТП відсутню суму для відновлення автомобіля ...В який суд направити позовну заяву на страхову компанію?Як стягнути зі страхової компанії виплату по КАСКО і неустойку за простроче ...ОСАГО. Повне відшкодування шкоди від ДТП.