Як довести, що продавець двічі прийняв від покупця розрахунок за покупку?
Добрий день!
Моя ситуація смішна до сліз! У центрі мобільного зв'язку "Зв'язковий" я зробила кілька "операцій": грошовий переказ, поклала гроші на карту "Майстер-Кард" та придбала СІМ-карту і зарядний пристрій. Мене обслуговували в цілому близько 15 хв. В результаті вийшло так, що з мене двічі взяли суму, яку я поклала собі на картку (1100 руб.)
Виявивши недостачу грошей у себе в гаманці я відразу ж повернулася і пояснила ситуацію консультанту. Дівчина не пам'ятала як брала в мене зайві гроші і каса, як не дивно, у них сходилася, тобто зайвих 1100 руб. не було. Тоді я наполягла на перегляд відео з камер спостереження, навіть особисто говорила по телефону з людиною, яка ці відео переглядає, просила переглянути ті 20 хвилин, коли мене обслуговували. В результаті переглянуті були тільки перші хвилини, тільки перший раз коли я давала гроші (всього їх било3) мене обхамілі і сказали що відео взагалі проглядається тільки на вимогу прокурора.
Що мені робити?
Відповідь юриста:
Привіт, напишіть заяву в правоохоронні органи за місцем проживання з детальним викладом ситуації, співробітники яких зможуть ознайомитися із зазначеною відеозаписом. Ви можете записатися на консультацію до нашого юриста, який допоможе вам розібратися в ситуації, що склалася після ознайомлення з усіма фактами, що мають безпосереднє відношення до справи.
Додаткові матеріали:
Позовна заява про стягнення аліментних виплат за минулий періодВимоги банку про виплату заборгованості по вкраденої картіНезгода покупця з експертизою, проведеною продавцемПретензія до банку про несвоєчасної блокуванні грошової картиПретензія до банку про несвоєчасної блокуванні грошової карти