Як споживачеві боротися з якістю наданих послуг від РЖД?
Добрий день. Обурений свавіллям у РЖД. Дуже хочеться проконсультуватися з даного питання. Ездіем по Казанському напрямку. Ціни зростають щороку. 2 роки тому абонемент на місяць від платформи 88 км до Казанського вокзалу коштував 1500 р І на початку 2009 року його збільшили до 4500 відразу. На даний момент він становить в середньому 5500-6000. На даний момент проїзд зони коштує 16 руб. Передбачається що він в наступному році буде коштувати 25 рублів. Також вони спеціально замінили ранкові та вечірні робочі електрички супутниками, які в 15 рази дорожче, а за часом їдуть стільки ж. Звичайно вони комфортні, але місць всім не вистачає. Багато людей стоячи доїжджають до своєї станції. Умови в електропоїздах не поліпшуються. Влітку немає нормальної вентиляції і створюється ефект сауни. Взимку опалення не контролюється і або дуже жарко, або дуже холодно. Ціни і штрафи ростуть. Що можна зробити в цьому випадку?
Володимир
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Володимир. Ви можете направляти приватні скарги керівництву РЖД. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ, в тому числі і скарги в будь-які інстанції і організації, і захистити ваші права.
Додаткові матеріали:
Чи можна подати позов на відшкодування морального і матеріального збитку зі ...Як стягнути моральний і матеріальний збиток з організації маршрутного таксі ...Чи можна повернути взуття продавцеві, якщо вона недостатньо тепла?Неякісність наданих співробітниками ЖКГ послугВключення фахівцем в рахунок не наданих послуг і вимога про оплату