Як споживачеві боротися з якістю наданих послуг від РЖД?

Добрий день. Обурений свавіллям у РЖД. Дуже хочеться проконсультуватися з даного питання. Ездіем по Казанському напрямку. Ціни зростають щороку. 2 роки тому абонемент на місяць від платформи 88 км до Казанського вокзалу коштував 1500 р І на початку 2009 року його збільшили до 4500 відразу. На даний момент він становить в середньому 5500-6000. На даний момент проїзд зони коштує 16 руб. Передбачається що він в наступному році буде коштувати 25 рублів. Також вони спеціально замінили ранкові та вечірні робочі електрички супутниками, які в 15 рази дорожче, а за часом їдуть стільки ж. Звичайно вони комфортні, але місць всім не вистачає. Багато людей стоячи доїжджають до своєї станції. Умови в електропоїздах не поліпшуються. Влітку немає нормальної вентиляції і створюється ефект сауни. Взимку опалення не контролюється і або дуже жарко, або дуже холодно. Ціни і штрафи ростуть. Що можна зробити в цьому випадку?

Володимир

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Володимир. Ви можете направляти приватні скарги керівництву РЖД. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ, в тому числі і скарги в будь-які інстанції і організації, і захистити ваші права.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи можна подати позов на відшкодування морального і матеріального збитку зі ...
  • Як стягнути моральний і матеріальний збиток з організації маршрутного таксі ...
  • Чи можна повернути взуття продавцеві, якщо вона недостатньо тепла?
  • Неякісність наданих співробітниками ЖКГ послуг
  • Включення фахівцем в рахунок не наданих послуг і вимога про оплату

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ