Чи можна вимагати відшкодування від банку за неправильно надану послугу?

Дістатися день! В ощадбанку дали некоректну консультацію з оплати і перекладу грошей, далі скоїли в результаті некоректну операцію (переказ грошей), в результаті неправильної операції мені довелося заплатити гроші. Подала претензію у відділення банку про повернення цих грошей, у процесі проведення ними неправильної операції, банк відмовив, пояснюючи тим, що на чеку мій підпис, що показує моя згода з проведеною операцією. Як бути чому за неправильну операцію у відділенні банку, мені потрібно платити гроші.
З повагою Вікторія

Вікторія

Відповідь юриста:

Здравствуйте, Вікторія. Наданої вами інформації недостатньо для кваліфікованого ради в ситуації, що склалася, ви можете записатися на консультацію до нашого юриста, який допоможе вам розібратися в ситуації, що склалася після ознайомлення з усіма документами, що мають безпосереднє відношення до справи. Якщо дійсно має місце вина співробітників банку, у вас з'являється можливість вимагати відшкодування в судовому порядку.

 

Додаткові матеріали:

  • Чи може банк списувати кошти з особового рахунку клієнта для погашення кред ...
  • Що робити якщо банкомат не видавши гроші, списав їх з кредитного рахунку?
  • Що робити якщо банк висунув претензії про несплату кредиту?
  • Відшкодування банком витрат і збитків, завданих помилкою співробітників
  • Вимога банку про виплату неустойки крім суми, визначеної в судовому рішенні

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ