Відшкодування банком витрат і збитків, завданих помилкою співробітників

Здравствуйте, я Муртазіна Гюзель Раісовна, мама трьох дошкільнят, 18.05.2011 року в банку за адресою на рахунок валютної карти VIZA MASTER CARD чоловіка Муртазіна Рустама Рафкатович повинна була терміново покласти 200 $, для того щоб приїхавши в Станбул або в Москву він міг їх зняти. Працівники банку не знайшли способу як це зробити. Потім вирішивши що поклавши в рублях на свою соціальну карту, я зможу по закінченню 4-8-ми годин перевести гроші в рбанке-онлайн. Вимушено поміняв долари на рублі я втратила (1) 30 рублів. Роздрукувала ідентифікатор користувача та 20 одноразових паролів. Провела операцію тепер треба ввести одноразовий пароль - банк відповідає що введені паролі не вірні, вони не діють. Запитувала по смс новий пароль, досі так і не надіслали. 20.05.2011 року я звернулася до іншого відділення банку Росії за адресою. Дала оператору 5500 руб, заплатила комісію (2) близько 150 рублів. Оператор за 1-м столом, не дотримуючись інструкції і паралельно обговорюючи особисті справи по телефону під час проведення операції допустила помилки, у наслідку яких мені через кілька днів повідомили про завислих грошах і необхідності повернутися з паспортом щоб написати заяву про для повернення цієї суми.
31 травня. Чоловікові терміново потрібні гроші. банк мені мої гроші не дає! Я змушена, не чекаючи повернення цієї суми, взяти 6000 в кредит за що мені довелося заплатити комісію 290 рублів +29% від суми (174 рубля) банку ф +150 рублів комісію банку Росії, для повторної спроби перерахувати чоловікові гроші.
У підсумку відправивши чоловікові 6000 рублів я витратила на сьогоднішній день 794 рубля і 13 днів. Я терплю збитки, мій чоловік вимушено перебуваючи в Москві і вчасно не викупивши товар в Карго теж в збитку!
Банк користується моїми грошима вже 16 днів
Скільки будуть розшукувати мою суму, яка зависла з вини банку?
І хто буде оплачувати матеріальний і моральний збиток?
Чому коли ми довіряємо банку Росії він нас так підводить і це не перший випадок?

Відповідь юриста:

Привіт Гюзель Раісовна. Вам необхідно написати на адресу даного банку претензію з вимогою відшкодувати збитки, завдані неналежною роботою закладу та його співробітників. Якщо банк відмовиться задовольнити ваші вимоги - звертайтеся з позовною заявою до суду. Наші фахівці допоможуть вам скласти будь процесуальний документ і захистити ваші права, як на претензійної стадії, так і в суді.

 

Додаткові матеріали:

  • Оскарження судового рішення про виплату заборгованості по кредитним зобов' ...
  • Вимога банку про виплату неустойки крім суми, визначеної в судовому рішенні
  • Шахрайські дії в банку за вкраденими документами
  • Вимога банку погасити неіснуючу заборгованість
  • Неможливість виплати кредитного зобов'язання позичальником

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ