Стягнення неустойки та відшкодування моральної шкоди за договором страхування

Пишу від імені своєї сестри поки вона ще перебуває в лікарні, про те що відбувається в Морозовський дитячої клініці в м Москві.

Моя сестра (москвичка) приїхала на платне 8 відділення в клініку 26 жовтня 2011 року, попередньо зателефонувала туди по телефону, де їй пояснили що за 6700 рублів на добу вона буде знаходиться з дитиною в комфортабельних умовах з усіма зручностями. Дитині 2 місяці.
Приїхавши туди вона дізналася, що договір на платні медичні послуги буде оформлений через страхову компанію "З, про що їй не сказали. (На сайті страхової компанії надано тільки один телефон - бухгалтерії через який неможливо зв'язатися з керівництвом, а також ту адресу який вони заявляють в договорі і на сайті як мені пояснили по телефону є адресою місцезнаходження бухгалтерії. Ніякої інформації по телефону співробітники "бухгалтерії" більше не дають. Зв'язатися ніяк з ким більше не можна. Тільки один спосіб: "звертайтеся за всією інформацією безпосередньо до наші менеджерам в лікарнях ". що я і зробила. Зателефонувавши в Морозівська лікарню де мені відповіла менеджер зі страхування Юлія Євгенівна я спробувала дізнатися докладну інформацію з приводу що входить у вартість 6700 на добу, на що вона відповіла: Комфортні умови: окрема палата, ванна, телевізор, мікрохвильовка. Чудові умови. Ви будете доволно. »на питання більш детально дати відповідь на мої запитання про якість послуг, що надаються вона відповіла що нічого більш не може сказати, тільки в момент госпіталізації я можу ознайомитися з договором і з умовами але не раніше. Тобто я повинна приїхати на платну госпіталізацію не маючи уявлення про те що таке комфортні умови за 6700 рублів коли моїй дитині буде необхідна медична стаціонарна допомога і я природно підписавши договір так як в першу чергу думаю про дитину буду дізнаватися про дані "комфортних умовах" безпосередньо за фактом , що і сталося з моєю сестрою). Дитину звуть Максим. Йому відразу стали ставити крапельниці з антибіотиками. Протягом дві доби (т.е.48 годин) дитина взагалі не спав. Кричав, крутився. перестав їсти. Позначалися антибіотики. На прохання моєї сестри допомогти медикаментозно за допомогою болезаспокійливих препаратів моя сестра зустріла повна байдужість медичного персоналу як лікарів так і медсестер. Вночі медсестри на її виклик не приходили або приходили з виразом обличчя "Що тобі треба"? Допоміжним лікуванням призначили препарати для кишечника без попередніх аналізів. Тільки після 2 діб! йому зробили укол після якого він заснув. За договором страхування йому належить проходження певного переліку лікарів, харчування 4-х разове. Ніякого харчування йому не давали, моя сестра його годувала власним дитячим харчуванням (Максим на штучному харчуванні).
Договором передбачена страховка на надання послуг на суму 48000рублей. Вона заплатила по виставленому рахунку при госпіталізації за 5 днів суму 33500 рублів. Як тільки моя сестра почала висловлювати свої претензії з приводу умов перебування та надання мед. послуг дитині почалося її "виживання":
-3 Листопада 2011 року моє сестра звернулася з питанням чому за час перебування дитини в лікарні з 2610. по.0311. він не був оглянутий лікарями згідно з договором страхування,
- Палата не відповідає комфортним умовам: На стінах ПЛІСНЯВА! (ЦЕ В ІНФЕКЦІЙНОМУ ВІДДІЛЕННІ)
- Немає в ванній кімнаті з санвузлом навіть батареї де можна сушити речі першої необхідності
- Не змінюють рушник кожен день, що передбачено договором
-не міняють постільну білизну (що передбачено договором)
- Немає вентиляції .Виходіть з палати не дозволяють. Вікна відкривати не дозволяють. Дихати неможливо. Затхле повітря!
- Не проводять обробку палати кварцом (що передбачено договором)
- Казенну посуд (лікарні) виявляється необхідно мити самою своєю губкою, яку необхідно приносити з дому. При цьому на безкоштовній відділенні посуд пацієнти (мами) не миють!
- По телевізору працює тільки 3 програми,
- З приводу їжі охарактеризувати можна одним словом: Як у в'язниці.
- Приходять на виклик в палату практично через півгодини, а вночі можуть взагалі не прийти
На всі питання адресовані Юлії Євгенівні (представнику страх.компаніі в лікарні) вона відповіла моїй сестрі так:
- Якщо треба нове рушник поклич
якщо треба нову постільну білизну поклич
- Цвіль буває, нічого страшного
- У нас є звичайно краще палата, то ти заплати ще нам до 48000рублей тоді переведу.
Сестра сказала що по-перше Ви не дотримуєтесь умови договору як по частині заявлених комфортних умов так і з приводу надання мед.услуг моїй дитині і я не повинна платити нічого більш так як моя страховка підтримує таку послугу на 48000рублей, при цьому послуги на цю суму надані не були. На що вона сказала: Мені з тобою розмовляти більше нема про що, розвернулася і вийшла з палати. Надалі спроби моєї сестри з нею зв'язуватися були марні: вона або не відповідала по телефону або сестрі говорили що вона вже пішла з роботи. Коли моя сестра спробувала зв'язатися з страховою компанією то все було безуспішно: або ніхто не брав трубку, або відповідали що з нею зв'яжуться. Хоча за договором передбачено "негайне звернення за наданим телефону в договорі в разі ненадання послуг або будь-яких конфліктних ситуацій". А коли моя сестра сказала що буде писати письмову претензію на страхову компанію, то з нею взагалі відмовлялися всі розмовляти: відразу в безкоштовному відділенні куди вона хотіла перевестися не знайшлося місця, страхова мовчить, представника немає. А 01 листопада 2011року вона отруїлася. І всю ніч в лікарні з 11 вечора до 12 дня перебувала в санвузлі. Я думаю що їй допомогли отруїтися. Їй сказали «ти одна тільки отруїлася»
Виходить за 6700 рублів в Морозовський клініці в добу отруять, поселять в палату з цвіллю, ти повинна сама мити казенну посуд, виходити з палати не дозволяють, дихати нічим, нічого з білизни не змінюють, треба просити про це, нагадувати, телевізор старенький працює на 3 програми, тісні палати, медперсонал особливо медстестри ходять з звірячим обличчям, до якої боїшся покликати, кімнату не провітрити, затхле повітря протягом всього перебування, щоб дитину оглянули лікарі, згідно з договором необхідно або лаятися або нагадувати по кілька разів. Чи не лікарня, а в'язниця. І ще сестра дізналася що за 6700 рублів це палата люкс, а інша пацієнтка лежить в таких же умовах за 3000рублей на добу, а один з лікарів сказав що перебування на безкоштовній основі практично ні чим не відрізняється від платної. Я не знаю як замішані головлікар з страховою компанією, але таке допускати !!! Страхова все зробила для того щоб бути недоступною, а будь-яка мати яка потребує термінової допомоги для своєї дитини почувши брехливі вислови з вуст Юлії Євгенівни (що я і почула, представившись матір'ю дитини) про шикарних умовах повірить і приїде в лікарню з надією що дитині буде надано допомогу і місце перебування буде "в комфортних умовах".
Ми всі зняли на фотоапарат і будемо звертатися з претензією до страхової компанії, головлікаря.
Підкажіть куди модно звернутися зі скаргою і як написати грамотно претензію про повернення грошей за межі не комфортабельні умови в страхову компанію

Спасибі

Відповідь юриста:

Здрастуйте, вам необхідно звернутися до суду з позовною заявою про розірвання договору та відшкодування збитків. Зразок ви можете знайти на нашому сайті. Якщо вам необхідна кваліфікована юридична допомога для того, щоб провести стягнення неустойки та моральної шкоди за договором - звертайтеся в нашу компанію. Ви отримаєте вичерпну консультацію і подальше уявлення ваших інтересів як в суді, так і в досудових переговорах.

 

Додаткові матеріали:

  • Вимога про відшкодування частини вартості путівки туроператором
  • Як стягнути аліменти з колишнього чоловіка - громадянина іноземної держави?
  • Як убезпечити себе поручителю за кредитним договором?
  • Хто буде відповідати за пропажу коштів з сейфа магазину?
  • Як записати біологічного батька дитини в свідоцтво, якщо ЗАГС записує колиш ...

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ