Напрямок скарги керівництву компанії перевізника

09/11 /11г. час приблизно 17ч 15м.
ул.Проспект Миру, ст. метро Олексіївська, кінцева зупинка маршрутного таксі № 61 ТОВ "А "
номерний знак маршрутки Р 689 ОН прізвище водія мені не відома.
Я хотіла сісти в маршрутку, але водій загородив собою вхід і зажадав спочатку оплатити поїздку на вулиці, а вже потім він мене впустить всередину бо такі у них правила, які і написані на стекле.Когда я сказала, що спочатку хочу увійти в салон, покласти сумки, потім дістану гроші і оплачує проїзд. Він сказав щоб я не впиралася, оплатила як і всі інші і тільки тоді він мене впустить, коли я відмовилася, закрив переді мною двері і уехал.Я подивилася в інтернеті їх затверджені правила перевезення пасажирів А:
1.Загальні ПОЛОЖЕННЯ
1.4. Перевезення пасажирів здійснюються на підставі контрольних квитків, одержуваних безпосередньо в автобусі при оплаті проїзду.
2.ПАССАЖІР ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ
2.2. Зайнявши місце в салоні, оплатити проїзд і провезення ручної поклажі і отримати відповідні контрольні квитки і т.д.
Квитків ніколи не дава, їх навіть ніде не видно.

Причому ці правила вони /маршрутка № 61 /, застосовують тільки у метро Олексіївська, а на іншій кінцевій зупинці у Телецентру посадка відбувається без цих вимог, тобто. пасажири сідають в салон, а потім оплачують проїзд. Таке ставлення принижує, та й дуже незручно з сумками /особливо коли вони важкі /ритися і шукати гроші на вулиці. Допоможіть скласти скаргу і підкажіть куди її направити. З повагою. Тетяна Василівна.

Відповідь юриста:

Здрастуйте, Тетяна Василівна. Ви можете скласти скаргу на дії водія і направити її в компанію перевізника і в Росспоживнагляд. Також ви можете дізнатися в компанії ім'я водія, який здійснює перевезення пасажирів на даній ділянці в зазначений день і час. Після чого ви також маєте право направити позов до компанії про відшкодування моральної шкоди. Запишіться на консультацію до нашого юриста, і ми відповімо на всі ваші запитання після уточнення всіх нюансів справи.

 

Додаткові матеріали:

  • Відсутність розмінних грошей у водія - причина відмови продажу квитка
  • Як домогтися компенсації неякісно наданих послуг таксо-перевезення та морал ...
  • Чи можна подати позов на відшкодування морального і матеріального збитку зі ...
  • Як стягнути моральний і матеріальний збиток з організації маршрутного таксі ...
  • Зобов'язання за договором перевезення.

  • Постав своє питання прямо зараз та отримай відповідь юриста по телефону Безкоштовно!

    Ваше ім'я *
    Телефон *


    Ваш регіон *


    Ваше питання *


    24 години онлайн. Постав своє питання прямо зараз Безкоштовно!

    Центр Правової Допомоги © 24Laws.com.ua

     

    Харків, Київ, Дніпропетровськ