Банк сумнівається в автентичності власної платіжки: що робити?
У лютому 2010 я оплатив послуги ВАТ "Центральний телеграф" через відділення ВАТ "Ощадбанк Росії" в Москві (квитанція з відміткою мається). У червні 2010 мені відключили телефон через нібито виниклої заборгованості. Мені пояснили в бухгалтерії ВАТ "Центральний телеграф", що відсутня платіж за лютий 2010 і порадили звернутися в те відділення Ощадбанку, де проводився платіж. У липні 2010 я написав заяву з проханням розібратися в даній ситуації у відділенні ВАТ "Ощадбанк Росії" в Москві де здійснений платіж. У грудні 2010 мені прислали відповідь з ВАТ "Сбербанк Росії" в якому пишуть, що "на підставі наявної інформації є підстави припускати, що наданий Вами (тобто мною) платіжний документ не є справжнім, отже, підтвердити перерахування зазначених коштів не надається можливим. " Прошу Вас підказати, що мені робити з таким хамством ВАТ "Сбербанк Росії", де мене практично звинувачують у підробці фінансового документа.
Олександр Вікторович
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Олександр Вікторович. Ви можете наполягати на проведенні експертизи по встановленню достовірності платіжного документа. А поки ви можете оплатити послуги телефонної компанії повторно і стягнути дану суму з банку в судовому порядку, до того ж ви можете стягнути і моральну шкоду, завдані збитки, витрати пов'язані з повторним підключенням телефону і т.д. Запишіться на консультацію до нашого юристу і вихід зі сформованої ситуації буде знайдений.
Додаткові матеріали:
Що робити, якщо після погашення заборгованості за кредитом, колектори вимаг ...Що робити, якщо банк направив платіж не на той розрахунковий рахунок?Як стягнути матеріальну та моральну шкоду з засудженої особи?Фонд соціального страхування відмовив у відшкодуванні вартості протеза: що ...Вимоги банку про виплату заборгованості по вкраденої карті