Порядок отримання грошових коштів при розірванні договору підряду
Добрий день,
Потрібна юридична консультація щодо можливості досудового врегулювання спору з автосервісом. Яка ймовірність позитивного рішення по нижчевикладеній претензії? У чому може полягати Ваша допомогау вирішенні цього питання, яка вартість Ваших послуг. Які можуть бути гарантії?
Заздалегідь вдячний,
Сергій
Моб. (915) 470-6477
КЕРІВНИКОВІ АВТОСЕРВІСУ
від XXXX.
Вих. № 1/20110620 г.Москва
від 20.06.2011г.
Досудову претензію
09.01.2011г. я надав Вам автомобіль маркиAudi A6 (державний номер XXX 177 VIN XXX, номер двигуна XXX, номер кузова XXX) для усунення несправностей у роботі двигуна. Однією з умов виконання ремонту було попередня діагностика несправностей, включаючи можливі приховані пошкодження, і визначення фіксованої (незмінної) вартості повного ремонту. Вартість діагностики оплачувалася мною додатково. В результаті діагностики мені був запропонований план ремонту двигуна на загальну суму 85 тис. рублів. Я давзгода на ремонт, тим самим уклав з Вашою організацією договір підряду на ремонтні роботи. Підтвердженням укладення договору є замовлення-наряд б /н (Додаток № 1).
У відповідності з Вашими вимогами, я виконав передоплату у розмірі 50 тис. рублів в рахунок вартості робіт і запасних частин за якісне виконання Вами прийнятих на себе зобов'язань.
Ваша організація зобов'язалася усунути несправність і здійснити наступні роботи:
1) Ланцюг приводу ГРМ заміна;
2) Головка блоку циліндрів. Зняти і встановити;
3) Ланцюг попередня установка;
4) Клапани впускні (6 шт.) Заміна;
5) Клапани випускні (2 шт.) Заміна;
6) Масло моторне доливка;
7) Масло моторне + масляний фільтр заміна
У процесі виконання робіт з ремонту мого автомобіля, я неодноразово телефонував в автосервіс. Приводом для моїх дзвінків було значне порушення термінів виконанняробіт.
31.01.2011г. мені надійшов телефонний дзвінок про готовність автомобіля. При отриманні автомобіля, з'ясувалося, що загальна вартість ремонту зросла і склала 9803940 рублів (Дев'яносто вісім тисяч тридцять дев'ять руб. 40 коп.). Я доплатив, з урахуванням раніше зробленої передоплати, необхідну суму в розмірі 4803940 рублів (Сорок вісім тисяч тридцять дев'ять руб. 40 коп.) І забрав автомобіль. Автосервіс надав гарантію на виконані роботи в обсязі 30000км пробігу(Додаток 2).
Однак в процесі експлуатації, я виявив порушення в роботі автомобіля, а саме: нестабільні свідчення тахометра на холостому ходу, сторонній звук при роботі двигуна. Побоюючись наслідків експлуатації, я був змушений 08.04.2011г. повторно надати автомобіль в Ваш сервіс для усунення виниклих в гарантійний період несправностей. Автомобіль був прийнятий для повторного ремонту.
Після цього я неодноразово телефонував з метоюз'ясувати терміни готовності автомобіля, але у відповідь отримував необгрунтовані відмовки про складність діагностики даної несправності та відсутності часу на її проведення. В результаті 10.05.2011г. я був змушений виконати діагностику в дилерському автосервісі «Ауді-Північ». У даному автосервісі за результатами попереднього огляду мого автомобіля мені була дана рекомендація про заміну двигуна.
14.05.2011г., Я знову надав автомобіль в Ваш автосервіс і в категоричнійформі зажадав або якісно виконати раніше оплачений ремонт автомобіля, або повернути сплачені раніше грошових коштів і розірвати договір. Мені було запропоновано залишити автомобіль на подальший ремонт, так як автосервіс не практикує повернення грошових коштів та взяті на себе зобов'язання виконає якісно і в повному обсязі.
19.06.2011г. мені надійшов телефонний дзвінок, у якому Ви повідомляли, що подальший ремонт автомобіля виконаний бути не може, тому що є дорогим і фактично вимагає заміни основної частини двигуна. Мені пропонується на вибір або продовжити ремонт за додаткову вартість, або забрати автомобіль як є, тобто в несправному стані.
У відповідності зі ст. 4 Закону РФ «Про захист прав споживачів» виконавець зобов'язаний виконати роботу якісно. Однак Ваша організація цього не зробила.
У відповідності зі ст. 10 зазначеного закону виконавець зобов'язаний своєчасно надавати споживачеві необхідну і достовірну інформацію про роботи забезпечує можливість правильного вибору. Ваша організація цього не зробила.
У відповідності зі ст. 12 зазначеного закону, якщо споживачеві не надано можливість негайно одержати при укладанні договору інформацію про роботу, він має право вимагати від виконавця відмовитися від його виконання і вимагати повернення сплаченої за роботу суми і відшкодування інших збитків.
У відповідності зі ст. 27 зазначеного закону, виконавець зобов'язаний здійснити виконання роботи в строк встановлений договором про виконання робіт. Ваше підприємство суттєво порушила терміни договору.
У відповідності зі ст. 29 зазначеного закону, споживач при виявленні недоліків у виконаній роботі має право за своїм вибором вимагати:
• безоплатного усунення недоліків виконаної роботи (наданої послуги);
• відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
• безоплатного виготовлення іншої речі з однорідного матеріалу такої ж якості чи повторного виконання роботи. При цьому споживач зобов'язаний повернути раніше передану йому виконавцем річ;
• відшкодування понесених ним витрат по усуненню недоліків виконаної роботи наданої послуги) своїми силами або третіми особами. Споживач має право відмовитися від виконання договору про виконання роботи (надання послуги) і зажадати повного відшкодування збитків, якщо у встановлений зазначеним договором строк недоліки виконаної роботи (наданої послуги) не усунені виконавцем. Споживач також має право відмовитися від виконання договору про виконання роботи (надання послуги), якщо їм виявлено суттєві недоліки виконаної роботи (наданої послуги) або інші істотні відступи від умов договору.
На підставі вищевикладеного, ПРОШУ:
1. Розірвати договір підряду на виконання ремонтних робіт автомобіля марки Audi A6 A6 (державний номер XXX 177 VIN XXX, номер двигуна XXX, номер кузова XXX) і повернути мені сплачену суму в розмірі 98039.40 рублів (Дев'яносто вісім тисяч тридцять дев'ять руб. 40 коп. ) протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дня отримання претензії.
2. У випадку незадоволення претензії я буду змушений звернутися до суду. У цьому випадку, висунувши перераховані вимоги, я також буду просити суд стягнути з Вашої організації моральну шкоду, який Ви завдали мені незаконними діями (ст. 13 Закону), неустойку (пеню) за кожну годину прострочення у розмірі трьох відсотків ціни виконання роботи (ст . 28 п.5 Закону) і штраф в дохід держави за недотримання добровільного порядку задоволення вимог споживача в розмірі ціни мого позову (ст. 13 п.6 Закону).
Відповідь на претензію прошу дати в 2 (двох) денний термін.
«____________» ____________________
(Підпис)
Відповідь юриста:
Привіт, Сергій. На жаль, спрогнозувати відповідь компанії на вашу претензію неможливо. Ситуація поширена і швидше за все вам доведеться продовжити спілкування з сервісом в суді. Претензія складена невірно з точки зору юриста, наприклад, в частині зазначених строків: ви не можете зобов'язати виконавця відповісти вам у дводенний строк, повернути грошові кошти в двотижневий термін, і т.д. Ви можете записатися на консультацію до нашого юриста, який допоможе вам розібратися в ситуації, що склалася після ознайомлення з усіма документами, що мають безпосереднє відношення до справи.
Додаткові матеріали:
Розірвання договору підряду з причини наявності істотного недоліку у викона ...Усунення несправностей автомобіля, викликаних його ремонтомПорядок отримання грошових коштів при розірванні договору підрядуРозірвання договору підряду з причини наявності істотного недоліку у викона ...Безоплатне усунення недоліків у виконаній роботі по ремонту двигуна