На яку компенсацію може претендувати замовник при простроченні виконання замовлення?
з 14 сент по 9 листоп мені збирали замовлену в серпні меблі (шафа в спальню). То неправильно зробили початкові виміри і шафа не вмістився, то не підійшли петлі і не могли повісити двері і вони не підходили три рази, то розбили дзеркало і т. Д. зібрали вчора з сьомої або восьмої спроби, намагалися підписати зі мною акт про приймання робіт, я сказала, що нічого не підпишу, доки не дістану з них компенсацію за неякісно надані послуги, вони мені пропонують повернути тільки пенні за прострочення, тобто 300 руб у день.
Я писала претензію директору і він обмовився, що готовий компенсувати, але вчора з'ясувалося, що він мав на увазі тільки пенні. Моє питання: я можу претендувати на повернення грошей за такі послуги або краще навіть не зв'язуватися?
ольга АРТЕМЕНКО
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Ольга. В даному випадку ви можете претендувати на відшкодування неустойки за прострочення виконання замовлення і моральний збиток, який можна стягнути лише в судовому порядку.
Додаткові матеріали:
Які компенсації покладені при доставці меблів з простроченням?Як пред'явити вимогу про неустойку за прострочення при виготовленні замовл ...Чи можна стягнути з продавця компенсацію за невиконання договору крім догов ...Як домогтися від продавця виконання умов договору та виплати неустойки?Що робити якщо виконавець затримує терміни виконання замовлення?