Як правильно скласти претензію про повернення коштів за неналежно надану послугу?
8 червня 2010р я уклав з ВАТ «М»
Договір про надання послуг зв'язку та переведення мого номера (916) 638-39-71 з юридичної особи на приватне, сплативши 1000руб. Станом на На 19 листопада 2010р договір не виконується, я не можу скористатися оплаченим мною телефонним номером. Я тричі звертався з вимогою виконати укладений договір в офіс на Марксистською до представника Климкович М.Н. і його керівнику, той не представився. Мною була передана Претензія 12 липня 2010р в ВАТ «М», але вона не задоволена.
Відповідно до п. 1 ст. 18 Закону про захист прав споживачів, справжнім відмовляюся від покупки, розриваючи договір купівлі-продажу, і вимагаю повернути мені суму, сплачену за надання послуг.
Крім того, прошу відшкодувати мені збитки, пов'язані з неможливістю користуватися номером, який був у мене протягом 8 років, і який служив для зв'язку з більш ніж із трьомастами клієнтами мого бізнесу, в розмірі 100000грн.
Андрій
Відповідь юриста:
Привіт Андрій. Складена вами претензія вірна, однак ми радимо вам включити в неї пункт про заходи, які будуть вжиті у разі незадоволення ваших законних вимог (наприклад, звернення до суду). До того ж можете стягнути з компанії крім основної суми боргу і збитків, неустойку, яка розраховується відповідно до ЗоЗПП. Наші фахівці допоможуть вам вирішити ситуацію, що склалася в найкоротші терміни.
Додаткові матеріали:
Як правильно скласти претензію про повернення коштів за неналежно надану по ...Як домогтися від мобільного оператора виконання умов договору?Чи можна відмовитися від додаткового договору при укладенні договору купівл ...Як правильно скласти претензію до організації, не виконує умови договору?Складання претензії до ТОВ з вимогою про розірвання договору