Чому співробітники банку кожен раз вимагають уточнити оплату кредиту?
В одному з торгових комплексів була змушена взяти кредит на невелику суму в Росбанке для придбання меблів. Так як і кредитна історія у мене, починаючи з 2001 року, і нинішній соціальний статус, не могли викликати негативний результат, узгодження на отримання кредиту пройшло моментально. Все склалося начебто добре. Але через місяць у мене почалися ПРОБЛЕМИ! Так як я живу в Підмосковному місті, де немає платіжного терміну Росбанка і немає його операційної каси, мені запропонували оплачувати внески по кредиту чезез термінали Елекснет. Так я і зробила. Сплативши перший внесок на тиждень раніше зазначеного в договорі терміну через вищевказаний термінал, на мій мобільний телефон почалися нескінченні дзвінки з вимогою перерахувати платіж. При першому такому дзвінку, я спокійно пояснила, що оплата зроблена так-то і там-то. Мені сказали, що я повинна тепер подзвонити в Елекснет і зажадати перерахування цього платежу банку! Добре. Я подзвонила. Вирішила, що це якесь разове непорозуміння і не стала переживати. Через три тижні, якраз після мого наступного платежу мені знову телефонують з Росбанка і вимагають повторити процедуру з Елекснет. Тут я поцікавилася, а з якого дива я маю їх, зауважте, ЇХ партнеру дзвонити й вимагати перерахувати їм гроші. На це мені відповіли, що це мій обов'язок! Нормальне ставлення до клієнта? Банк добре влаштувався! Ну ладно, знову подзвонила в Елекснет. Але яке ж було моє здивування, коли після третього платежу в неділю! в 8.10. ранку! мені зателефонувала співробітник Росбанка з наїздом, що в мене вже штрафи нараховані за неплатежі за два попередні місяці! Почалася пісня про тих же партнерів і клієнтів. З моменту їх ранкового дзвінка пройшло 9 днів, усі внески сплачено, але на моєму телефоні 18 дзвінків з цієї установи! Мені здається у банку є спеціальний підрозділ для нерватрепкі клієнтів, в якому працюють співробітниці у яких в посадових обов'язках норматив кількості таких дзвінків. Мало того розмови з клієнтами записуються, тому вони повинні оттарабаніть вчинений текст незалежно, що говорить їм клієнт.
У підсумку моє запитання: На якому законній підставі Росбанка вимагає від мене узгодження дій Елекснет по перерахунках щомісячних внесків банку?
Олена Володимирівна
Відповідь юриста:
Здравствуйте, Олена Володимирівна. При оплаті через термінал завжди слід враховувати той факт, що кошти можуть переводитися протягом певного часу. Іноді транзакції можуть займати строк до трьох робочих днів. Тому, якщо ви оплатили кредитний внесок у призначений банком день, то цілком імовірно, що ваш платіж просто не дійшов до банку і тому вам дзвонили співробітники банку, в обов'язок яких входить спілкування з клієнтами по телефону в крайній термін погашення кредитного платежу. Для того щоб розібратися в ситуації, що склалася ви можете записатися на консультацію до нашого юриста.
Додаткові матеріали:
Хто буде відшкодовувати початковий внесок за кредитним договором, якщо това ...Чи можна відмовитися від кредитного договору, якщо ставка по кредиту вище, ...Чи можна уникнути сплати комісії при оплаті кредиту через касу банку?Яка різниця між кредитом і кредитом без першого внеску?Правомірність вимог про погашення заборгованості від колекторського агентст ...